Recenzja: Puder ryżowy Rise Derma Fixer- Revers Cosmetics


Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mojego kolejnego matującego pomocnika od Revers Cosmetics ;)

Kilka słów od producenta:

Do utrwalania makijażu, w tym również scenicznego. Odpowiedni dla cery przetłuszczającej się, mającej problem z nadmiernym 'świeceniem się' w ciągu dnia, oraz dla każdego innego typu cery w celu matowego wykończenia makijażu. Optycznie wygładza skórę i nadaje jej zdrowy, wypoczęty wygląd. Niezbędnik charakteryzatorów i wizażystów. Idealnie stapia się z cerą, nie powoduje zmiany koloru podkładu, nie wybiela twarzy, znacznie przedłuża trwałość makijażu. Mimo silnych właściwości matujących, nie przesusza skóry. Puder ryżowy działa pielęgnacyjne, energetyzująco, ochronnie i przeciwdziała efektom starzenia się skóry.
Więcej informacji:

Moja opinia:
Opakowanie wygodne. Po odkręceniu wieczka możemy zobaczyć jak ładnie słoiczek został wykończony- pokazuje się delikatny ażurek na brzegach. 
Przed pierwszy użyciem zabezpieczony folią. Najwygodniej wysypać trochę pudru na wieczko i nakładać pędzel kabuki. Jeżeli zapomnimy pędzla to ratuje nas delikatny puszek, który jest dołączony do pudru. Puszek jest miękki, nie zbiera nadmiernie pudru.


Puder ryżowy Rise Derma Fixer ma biały odcień. W dotyku jest aksamitny. Nie bieli twarzy, nawet jej nie rozjaśnia, jest transparentny i dopasowuje się do odcienia cery. Podczas aplikacji nie pyli i równomiernie okala cerę.


Pudry sypkie najlepiej się u mnie sprawdzają. Zawsze używałam go jako wykończenie i muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Puder ładnie matuje i scala makijaż. Efekt matu w upałach trwa około 5 godzin, po tym czasie konieczna jest poprawka lub bibułka matująca.


Od razu po nałożeniu wchłania nadmiar sebum. Efekt, jaki daje puder jest naturalny. Twarz mimo matu wygląda świeżo i zdrowo, bez zbędnych przeciążeń.


Nie podkreśla ewentualnych suchych skórek. Puder nie wysuszył mojej cery i nie zapchał. Podczas "noszenia" nie tworzy efektu maski, a ładnie stapia się ze skórą.


Buzia po nim nie wygląda "płasko" czy bez wyrazu, nie spotkałam się z tępym matem. Jak dotąd nie zawiodłam się na pudrze ryżowym.
Cena atrakcyjna, bo puder kosztuje około 15 zł. Za taką cenę myślę, że warto wypróbować. 

Komentarze

  1. Nie miałam nigdy takiego pudru, ale bardzo chętnie sprawdzę czy i ja będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie poszukuję pudru ryżowego. A tu proszę... Chyba się skuszę.
    Za tę cenę warto! :)
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że daje satysfakcjonujące efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że przyjazna cena dla portfela

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo jestem ciekawa jakby sie sprawdzil u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam pudru ryżowego, ale muszę kiedyś przekonać się, czy przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pozytywnych opinii słyszę o tej firmie. Jestem nią bardzo zaciekawiona. Muszę coś sobie wybrać z niej i zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji stosować pudru ryżowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Może gdybym nie miała pudru z Vichy to bym się skusiła tym bardziej że cena jest przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim, chociaż uważam, że na rynku jest więcej pudrów tańszych i z podobnym działaniem ;)

      Usuń
  10. Dla mnie to nowość, puder ryżowy dotychczas miałam tylko z pease :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się ciekawy, dobrze że nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej firmie, ale cena zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam inny tej firmy. Też dobrze się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy nadaje się pod oczy ?Proszę o informację

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: