#Sukces jest kobietą- zapraszam na wywiad ze mną- @sukcesjeskobieta- sukces_jest_kobieta


Dzisiaj króciutko...
Nie jestem gwiazdą, ani nic w tym stylu... mam tylko otwarte okna na świat :) zatem zapraszam Was do przeczytania wywiadu ze mną, z którego więcej (no troszkę...) się o mnie dowiecie ;) 
Odpowiadam lakonicznie, myślą która jako pierwsza mi wpadnie do głowy... tą, która jest zawsze prawdziwa. Nie ma przecież co ściemniać i kreować się na inną osobę, prawda? Tym bardziej więc nie chcę filozofować i lać wody, bo nie ma po co ;) Jak ktoś kiedyś mnie poznał czy pozna to i tak wie, czy będzie wiedział, jaka jestem ;)

Zapraszam na Eksmagazyn:


Pozdrawiam Was ciepło :)

Komentarze

  1. Bardzo chętnie przeczytam :) Super, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczery ale za razem skrywający Twoją "Prywatność", pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam i poznam Cię lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czytać wywiad z kimś kogo sie poznało :* życzę Ci spienienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wywiad, z chęcią przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wywiad? Przefajnie.
    Koniecznie muszę przeczytać. Gratuluję! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zaglądam :) Pewnie niedługo będę prosić o autograf ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ❤ przy drugim śniadaniu chętnie poczytam artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam wczoraj dodać komenta ;(
    Przeczytałam wywiad. Bardzo fajny. Chciałam Ci go pogratulować ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: