Dania Wege Primavika- BioIndygo


Nie sięgam po takie słoiczki, ale są jedne, które mnie ciekawią- wege. Lubię poznawać nowe smaki, dlatego przy okazji zakupów na BioIndygo skusiłam się na trzy.


Składniki:
woda, pulpety wegetariańskie 27% [woda, teksturowane białko pszenne, olej rzepakowy, kaszka manna (pszenna) mąka pszenna, mąka kukurydziana],  pomidory pelati 25%, [pomidory bez skórki, sok pomidorowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy], cebula, papryka świeża czerwona, koncentrat pomidorowy 8%, bulion wegetariański [maltodekstryna, sól, warzywa suszone (marchew, natka pietruszki, liście selera, por, cebula), cukier, olej rzepakowy, kurkuma, przyprawy, aromat], sól, hydrolizat białka roślinnego (zawiera soję), imbir świeży, cukier, aromat z ekstraktu drożdżowego, przyprawy, zioła (zawierają gorczycę).



Tabela wartości odżywczych:

Moja opinia:
To danie na szybko smakowało mi najbardziej. Pulpeciki są fajnie doprawione, nawet lekko przypominają mięsną potrawę. Sos jest lekko orientalny, to chyba za sprawą imbiru dodanego do niego. Są w nim cząstki pomidorów to na duży plus. Ogólnie pulpeciki nie są jałowe, ani bez smaku. Są jakby podsmażone z każdej strony, ale miękkie, dobrze doprawione. Nie było czuć różnicy, że są wegetariańskie. Mi bardzo smakowały i będę częściej po nie sięgała :) Najbardziej smakują mi zapieczone.



Składniki:
woda, cebula, bitki – teksturowane białko sojowe 20%, olej rzepakowy, pulpa pomidorowa 10% (siekane pomidory, sok pomidorowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy), koncentrat pomidorowy 10%, mąka pszenna, cukier, skrobia kukurydziana, bulion wegetariański [maltodekstryna, sól, warzywa suszone (marchew, natka pietruszki, liście selera, por, cebula), cukier, olej rzepakowy, kurkuma, przyprawy, aromat], zioła, sól, hydrolizat białka roślinnego (zawiera soję), przyprawy, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy = witamina C, aromat z ekstraktu drożdżowego.

Tabela wartości odżywczych:

Bitki mają zupełnie inną teksturę niż pulpeciki. Są zwarte, lekko gąbczaste, kształtem przypominają bitki. Przypominają delikatnie mięso. Również są dobre w smaku, lekko doprawione i przesiąknięte sosem, dzięki czemu nie są jałowe. W sosie ponownie można znaleźć całe kawałki pomidorów. 



Skład:
woda, cebula, teksturowane białko sojowe 22%, koncentrat pomidorowy, skrobia kukurydziana, mąka pszenna, olej rzepakowy, bulion wegetariański [maltodekstryna, sól, warzywa suszone (marchew, natka pietruszki, liście selera, por, cebula), cukier, olej rzepakowy, kurkuma, przyprawy, aromat], sól, hydrolizat białka roślinnego (zawiera soję), zioła, przyprawy, aromat z ekstraktu drożdżowego, przeciwutleniacz: kwas askorbinowy = witamina C

Tabela wartości odżywczych:

Strogonow dość często gości u mnie, ale ten to pierwsza wersja wegetariańska. Kolejny raz mamy sos pomidorowy. Każdy z nich smakuje inaczej. Zamiennik mięsa przypomina bitki, są to jednak mniejsze kawałki i nieco bardziej gąbczaste- ta tekstura może nie każdemu odpowiadać, ale smak jest dobry. Zauważalna jest również cebula. 


Do pulpecików jeszcze na pewno wrócę :) Myślę, że na bitki czy strogonow też się jeszcze skuszę. Produkty w odróżnieniu do słoików sklepowych są bez chemii, więc tym bardziej :)

Komentarze

  1. Najbardziej mnie kuszą właśnie te pulpeciki, wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedzonko wygląda wyśmienicie <3!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na produkty wysokiej jakości. Zrobiłam się głodna czytając ten post :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie takie produkty chociaż sama raczej po nie nie sięgam. Moja szwagierka jest weganką i czasem zaserwuje nam coś ciekawego. Zawsze jestem w szoku, jak zrobi np. ciasto bez użycia jajek z zamiennikiem mleka itd i finalnie jest smacznie. Ostatnio jadłam śmietanę z soi i też była jadalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie sięgam po słoiki, ale te wege mnie strasznie kusiły ;)

      Usuń
  5. Wieki temu kupowałam sosy w słoiczkach, ale było to spowodowane koniecznością - zepsuła się kuchenka i czekałam na nową ( wtedy jeszcze była to kuchenka i piekarnik w jednym ) :) Tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię sosów słoiczkowych :) Mnie kusiły tylko te wege produkty :)

      Usuń
  6. Naprawdę mam ochotę na takie gotowe danie.
    Wspaniałe smaki na szybko do odgrzania.
    Ty to zawsze wynajdziesz coś fajnego.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się sprawdzają takie dania, ale muszę mieć dobry skład :)

      Usuń
  7. zgłodniałam. Swoją drogą myślałam dziś o tych lodach ze Staropolskiej.... muszę w końcu kiedyś spróbować:***

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje dla wegetarian, miałam okazję próbować Strogonowa tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy są to produkty dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam tylko pulpety, nie są złe. Natomiast nie ma to jak zrobić sobie samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie słoiczki zabrałabym ze sobą podczas wyprowadzki i chyba tak zrobię jak wrócę na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na taki produkt nie zły skład. Pewnie kupie sobie kiedyś te pulpeciki na jakiś wyjazd . Bo zawsze brakuje mi coś takiego na szybko wegetrianskiego

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie sięgam po tego typu produkty, gdyż zawierają cebulę, której nie trawię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć staram się nie sięgać po gotowe produkty, po te może i bym sięgnęła kiedy nie miałabym czasu ugotować sobie coś pożywnego, tym bardziej, że mięsa za bardzo nie jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale mojej Córce na pewno by smakowały, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: