Powitanie :) + recenzja kapsułek Vizir.



Witam na moim blogu ;) Mam na imię Martyna, 22 lata. Jestem studentką obecnie przebywającą na urlopie dziekańskim z powodu stanu zdrowia. Postanowiłam, że urozmaicę sobie jakoś czas prowadzeniem bloga. Będę zajmować się recenzjami produktów oraz pozyskiwaniem darmowych próbek :) 
Pierwszym produktem, będą kapsułki Vizir. Wielu z Was zapewne wie, że była akcja marketingowa owych kapsułek. Załapałam się do grona szczęśliwych 4000 testerów i mam okazje je przetestować :) 

Moja opinia: Kapsułki są rewelacyjne! Bardzo wygodne i łatwe w użyciu. Dotychczas używałam proszku do prania Vizir, ale nigdy nie czułam takiej świeżości roznoszącej się po mieszkaniu przy wyciąganiu oraz rozwieszaniu prania. Plusem jest też to, że faktycznie tak jak obiecuje producent, pranie jest bialutkie. Nie miałam okazji przetestować ich jeszcze na większych zabrudzeniach, ale myślę że i z tym kapsułka powinna sobie poradzić.
Moja ocena: 5/5

Zachęcam do rejestracji, zapewne niedługo będą kolejne kampanie, a co za tym idzie następne szanse na zabawę oraz otrzymanie pełnowartościowych produktów do testowania :) Kliknij poniżej :)


 >KLIK<


Komentarze

  1. Gratuluję :) Ja również biorę udział w kampanii trnd i mam okazję testować kapsułki piorące Vizir. Mogę tylko powiedzieć, że moim zdanie kapsułki są świetne!! Pomimo, że służą do prania zarówno tkanin białych jak i kolorowych, efekty ich "pracy" są fantastyczne. Nawet ubranka mojej półrocznej córeczki, która właśnie zaczyna sama jeść, są idealnie czyste. Poza tym nie mam już problemu ze złym dozowaniem proszku, kapsułki tak pięknie pachną, że nie używam już płynu do płukania. Fajne jest to, że otrzymałam też pakiet kapsułek do rozdania rodzinie i znajomym.
    Polecam wszystkim tego typu kampanie, bo to świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: