Recenzja szamponu Timotei Pure 2 w 1 Świezość i czystość.


Ostatnio byłam na zakupach w drogerii. Zobaczyłam szampon, którego jeszcze nie używałam, więc musiałam go kupić, tym bardziej że to szampon+odżywka w jednym :)

RECENZJA

Kilka słów od producenta:
- zawiera wyciąg z liści zielonej herbaty
- dokładnie oczyszcza włosy
- nawilża bez obciążania
- pomaga zachować świeżość fryzury

Szampon Timotei Świeżość i czystość z odżywką to idealne rozwiązanie dla osób z przetłuszczającymi się włosami. Dzięki zawartości wyciągu z organicznej zielonej herbaty odczujesz lekkość i świeżość jak nigdy dotąd. Włosy są nawilżone, lekkie i puszyste, a ich blask zniewala.

Moja opinia:
Moje włosy od nasady mają skłoność do przetłuszczania się, a końcówki są łamliwe, suche i puszą się. Uznałam, że będzie to idealne rozwiązanie. Szampon i odżywka w jednej butelce- nie będzie obciążenia włosów, nie będą bardziej przetłuszczone niż zwykle, za to końcówki będą odżywione i nawilżone. Nie pomyliłam się! Szampon dosyć dobrze odżywia moje włosy, nie są już tak "sianowate" i przysuszone przy końcówkach. Timotei ma bardzo ładny, świeży zapach- osobiście bardzo lubię zapach zielonej herbaty ;) Minus jest taki, że po wieczornym myciu, zapach nie utrzymuje się do rana na włosach. Jest wydajny, dobrze się pieni- niewielką ilością można umyć całe włosy. Łatwo się spłukuje. Szampon nie plącze włosów, nie ma po nim żadnego problemu z rozczesaniem. Powiedziałabym nawet, ze lepiej się je rozczesuje, tym bardziej że mam długie włosy. Nie mam po nim łupieżu, podrażnień ani reakcji alergicznych. Konsystencja szamponu jest w sam raz. 

Moja ocena:
5+/6 

Produkt godny polecenia dla dość wymagających włosów.

Komentarze

Popularne posty: