Recenzja- Carmex Lip Balm Cherry


Wczoraj byłam w aptece i kupiłam sobie pomadkę ochronną, ponieważ ostatnio moje usta są lekko suche. Gratis dostałam próbkę kultowego już balsamu do ust Carmex o smaku wiśniowym. Teraz kilka słów o nim :)

Kilka słów od producenta:
Carmex to najlepsza metoda na popękane i spierzchnięte usta. Nadaje im charakterystyczny błysk oraz zdrowy wygląd. Carmex chroni przed słońcem i zabezpiecza usta przed utratą naturalnej wilgoci.

Moja opinia:
Konsystencja balsamu jest dosyć gęsta. Nakłada się "grubą warstwę", co nie każdemu może pasować, ponieważ balsam jest tłusty. Plusem jest, że łatwo i dobrze się rozprowadza. Smak balsamu przypadł mi do gustu, chociaż bardziej niż wiśnie czuć mentol. Daje mocny połysk, przez co moje usta wydały się pełniejsze. Mentol idealnie chłodzi i daje przyjemne uczucie na ustach. Przyznam, że balsam bardzo dobrze odżywia- po suchości ust nie ma już ani śladu! :) Balsam posiada także filtr SPF, co jest plusem. 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i na pewno zakupię tubkę w najbliższym czasie! :)

Moja ocena:

6/6

Produkt godny polecenia :)

Komentarze

Popularne posty: