Recenzja- Pasta 3d White Extreme mint kiss



Kilka słów od producenta:
Blend-a-med 3D White Fresh to pasta wybielająca i odświeżająca. Jej składniki oddziałują na powierzchnię języka, dziąseł i zębów, dzięki czemu uczucie świeżości utrzymuje się w jamie ustnej dłużej. Pasta zawiera również krzemionkę, która w bezpieczny sposób poleruje szkliwo oraz aktywne składniki wybielające, które docierają nawet do trudno dostępnych powierzchni zębów 
i przestrzeni międzyzębowych.

Moja opinia:
Pasta ma jakby rzadszą konsystencję niż typowa pasta do zębów, ale nie przeszkadza to w jej używaniu. Zapach pasty, kiedy pierwszy raz ją otworzyłam, był inny niż reszty past. Uderzył mnie zapach zgniłej mięty. Dopiero po chwili przyzwyczaiłam się do tego zapachu. Pasta ma smak słabej mięty, wpadającej delikatnie w smak tzw. smaku lodowego cukierków. Ja osobiście wolę mocniejszy smak past do zębów, może to przyzwyczajenie. Za to uczucie świeżości utrzymuje się długo (u mnie to około 2 godziny). Pasta dobrze myje zęby, wszelkie "uczucie brudu" znika. Co do efektu wybielania- póki co nie widzę różnicy ;)

Moja ocena:
5+/6

Komentarze

Popularne posty: