Próbka Fairy Pomegranate & red orange + recenzja


Dzisiaj przyszła do mnie próbka (35ml) płynu do naczyń Fairy o zapachu granatu z czerwoną pomarańczą.
Aby ją zamówić należy zarejestrować się na stronie everydayme i zamówić próbkę płynu :) 
Nie płacimy oczywiście nic za przesyłkę.



RECENZJA

Kilka słów od producenta: Fairy Pomegranate & Red Orange (o zapachu granatu i czerwonej pomarańczy) to płyn do mycia naczyń o formule do 2 razy gęstszej od poprzedniej, która sprawia, że usuwa on nawet najcięższy i najbardziej uporczywy tłuszcz.

Moja recenzja: Przede wszystkim piękny zapach! Przynajmniej mi przypadł do gustu. Płyn jest bardzo gęsty, dlatego rozcieńczyłam go z wodą. Zmywanie naczyń z Fairy było bardzo szybkie. Żeby zmyć tłuszcz nie trzeba się namęczyć, ani trzeć naczyń w kółko, bądź po wyschnięciu zmywać drugi raz. Produkt godny polecenia!
Moja ocena: 5/5



Komentarze

Popularne posty: