Recenzja- Oeparol Hydrosense krem intensywnie nawilżający do skóry normalnej i mieszanej.


Ten krem dostałam już jakiś czas temu do testowania :)

Informacja od producenta: Krem intensywnie nawilża i wzmacnia skórę dzięki zawartości kompleksu HialuRoseTM, unikalnemu połączeniu kwasu hialuronowego i oleju z wiesiołka (ang. evening primrose oil), bogatego w kwasy omega – 6. Kwas hialuronowy w połączeniu z kwasami omega-6 tworzy nawilżający film ochronny na skórze, ogranicza transepidermalną utratę wody i zatrzymuje ją w naskórku. Doskonale nawilżona skóra staje się mniej podatna na podrażnienia i odzyskuje sprężystość i jędrność. Zawarte w kremie składniki regulują proces złuszczania naskórka pozostawiając skórę gładką i elastyczną.

Moja opinia: Po mrozach miałam podsuszoną skórę twarzy. Na tym kremie nie zawiodłam się! Krem ma lekką konsystencję. Według mnie bardzo dobrze się wchłania i nawilża. Suchość skóry zniknęła. Jest przyjemny w użytkowaniu, nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Krem ma przyjemny, delikatny zapach. Nadaje się także pod podkład. Nie "roluje" się. Nie uczula, nie powoduje podrażnień ani nie zaczerwienia skóry. Opakowanie jest bardzo ładne- okrągły słoiczek, który nie sprawia trudności przy otwieraniu i zamykaniu :) Cena jest proporcjonalna do efektów. Minusem może być parafina w składzie, która może zapychać pory. 

Moja ocena:
5+/6 
:)

Komentarze

Popularne posty: