Próbka Lenor Pure Care Sensitive + recenzja.


Oprócz Fairy dostałam dzisiaj także próbkę (50ml) płynu do zmiękczania tkanin do płukania Lenor Pure Care Sensitive. Można go zamówić na stronie everydayme po rejestracji :)


RECENZJA

Kilka słów od producenta: Lenor Sensitive Pure Care został stworzony specjalnie z myślą o osobach o wrażliwej skórze oraz dzieciach. Zmiękcza włókna tkanin, nadając im najdelikatniejszą miękkość. Lenor Sensitive Pure Care może być używany do płukania ubranek niemowląt od pierwszego miesiąca życia. Klasyczna linia produktów marki Lenor to produkty idealne dla tych, którzy pragną aby ich ubrania pozostały świeże i delikatne przez długi czas. Nadaje pranym ubraniom wyjątkowy i długotrwały zapach który uwalnia się z każdym dotykiem. Płyn do płukania tkanin Lenor Senitive Pure Care pielęgnuje ubrania oraz wygładza włókna, sprawia że ubrania są jeszcze bardziej delikatniejsze w dotyku. Idealny płyn dla delikatnej i wrażliwej skóry, również dla dzieci. Lenor Sensitive Pure Care pomaga zapobiegać otarciom i podrażnieniom skóry. Jest produktem hipoalergicznym oraz przetestowanym dermatologicznie.

Moja recenzja: Zrobiłam pranie z rana, pranie faktycznie nie jest sztywne, jest mięciutkie. Płyn ma bardzo delikatny i świeży zapach. Nowa bluzeczka, którą kupiłam kilka dni temu i pierwszy raz wyprałam dziś, jest po nim cały czas delikatna w dotyku. Płyn jest dosyć rzadki, bywają płyny o wiele gęściejsze.

Moja ocena: 4+/5

Komentarze

Popularne posty: