Recenzja: Rockstar Xdurance Berry

Dzisiaj przetestowałam ostatnia puszkę napoju energetyzującego, który otrzymałam w ramach współpracy z Rockstar Energy Drink :)

Kilka słów od producenta: Lekko gazowany, o smaku borówki amerykańskiej, granatu i jagody akai oraz z dodatkiem elektrolitów. 

Moja opinia: Bardzo lubię borówki, jagody, więc uznałam, że ten smak zostawię na koniec jako najlepszy... i nie pomyliłam się! :) Ten napój zasmakował mi najbardziej! Delikatnie gazowany, nie za słodki jak borówka :) Kolor napoju podobny do Rockstar Supersours Raspberry. Puszka niebiesko-czarna z charakterystyczną gwiazdką w logo Rockstar. Puszka mała, poręczna. Działanie napoju nie za długie, ale z powerem ;)
Kolejny energetyk na listę dla osób nie lubiących smaku typowego energetyka.

Moja ocena:
6+/6
Wyszliśmy poza skalę :P

Zauważyłam, że przy niektórych energetykach jedyne co jest u mnie pobudzone to serce. Zaczyna bić mocniej i szybciej. Przy napojach Rockstar nie było takiej anomalii :) 

Na pewno będę polecać napoje energetyzujące Rockstar.

Współpraca z firmą Rockstar była przyjemna i smaczna :) 
Dziękuję bardzo Firmie za miły kontakt, fajną współpracę i za zaufanie! :)

Komentarze

Popularne posty: