Recenzja: Skinea pielęgnujący krem do rąk


Jakiś czas temu kupując w aptece dostałam gratis ten oto krem do rąk :)

Informacje od producenta: Glicerynowy krem do rąk z ekstraktem z rumianku, olejem mineralnym, masłem shea i prowitaminą B5. Działa kojąco na skórę, chroni wysuszone i zniszczone dłonie. Składniki zawarte w kremie SKINEA wspomagają naturalną regenerację naskórka. Masło shea i olej mineralny nadają skórze miękkość i gładkość, tworzą barierę ochronną, która długotrwale chroni skórę przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego.

Moja opinia: Krem jest w poręcznej tubce. Zadowolona jestem, że nie wycieka i nie brudzi się nakrętka. Konsystencja produktu jest bardzo fajna- nie za rzadka i nie za gęsta. Niektóre kremy glicerynowe zostawiają dziwną, nieprzyjemną- tłustą i śliską- warstwę po wchłonięciu. Z tym kremem nie ma takiego problemu. Krem szybko się wchłania. Dosyć dobrze pielęgnuje dłonie. Całkiem nieźle nawilża. Suchość znika już po jednym użyciu. Krem ma bardzo ładny zapach- delikatny, kwiatowy. Wielkim plusem jest to, że krem nie był testowany na zwierzętach oraz był przebadany dermatologicznie :)

Moja ocena:
5+/6

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: