Recenzja: Rockstar Xdurance Orange.


Dzisiaj wypiłam drugi z napojów energetyzujących Rockstar, który dostałam w ramach współpracy :)

Kilka słów od producenta: Lekko gazowany o smaku tropikalnej pomarańczy.

Moja opinia: Smak niepodobny do energetyka, a działanie takie samo! Mi osobiście smakuje pomarańczowy, chociaż nie smakuje jak typowy napój pomarańczowy. Jak dla mnie wchodzi lekko w smak cukierków pudrowych, które bardzo lubię. Kolor taki jak widać na zdjęciu :) Puszka, tak jak poprzednio, poręczna, z której nic się nie wylewa. Kolor pomarańczowy sprawia, że puszka z napojem energetycznym rzuca się w oczy. Myślę, że Rockstar Orange to bardzo dobra alternatywa dla osób, które nie przepadają za słodkim smakiem energetyków, a potrzebują chwili pobudzenia :) 

Moja ocena: 5+/6
Z naciskiem na plus, który jest ogromny :)

Polecam!

Komentarze

Popularne posty: