Recenzja: Rockstar Original.


Nie mogłam się powstrzymać, zmęczenie zaczęło mnie łapać, więc wypiłam niedawno jeden z czterech napojów Rockstar, które otrzymałam w ramach współpracy :)

Informacja od producenta: Stworzony dla tych, którzy prowadzą aktywny tryb życia- od sportowców po gwiazdy rocka! 

Moja opinia: Nie miałam okazji pić tak delikatnego napoju energetyzującego. Nie jest mocno słodki, jest lekko gazowany. Nie czuć żadnego kwaśnego posmaku. Można przyrównać go do smaku lemoniady. Bardzo inny niż wszystkie. Nie odrzuca mocnym zapachem i smakiem tak jak typowe energetyki. Kolor jak widać- żółty. Puszka jest mała i poręczna, dobrze się z niej pije, nie rozlewa się nic, ani nie cieknie. Sama oprawa puszki także jest bardzo ciekawa. Przykuwa wzrok. Ładny kontrast koloru czarnego z żółtym. Działanie energetyzujące... hmmm... pobudza na jakiś czas, ale nie daje tyle co chwilowa drzemka w kryzysie.

Moja ocena: 5+/6!
:)
Produkt godny polecenia!

Komentarze

Popularne posty: