Nowe współprace oraz kontynuacja :)


Pierwsza przesyłka dotarła do mnie ze sklepu Kasandra. Tym razem otrzymałam obrus kwadratowy żakardowy oraz ozdobnego kwiatka :)

Zapraszam na stronę sklepu:





Druga paczuszkę otrzymałam od OleMole :) Zawartości teraz nie zdradzę, chociaż pewnie się domyślicie :) 

OleMole prezentuje najlepsze rozwiązania dla tych, którzy kochają robić zdjęcia oraz cieszyć się wspomnieniami wśród rodziny i przyjaciół! Fotoksiążki OleMole to małe dzieła sztuki, które pozwalają zachować najpiękniejsze chwile na zawsze. Będą pięknie prezentować się w Twoim salonie i olśnią Twoich przyjaciół. Ślub, wakacje, narodziny dziecka, a może po prostu jesienny spacer w parku? Każda okazja jest warta zapamiętania, jeżeli jest ważna dla Ciebie! Oryginalne szablony, wyjątkowa oprawa, doskonałej jakości druk, przystępna cena oraz promocje – to wszystko sprawia, że OleMole to idealne rozwiązanie dla wielbicieli wspomnień! Prosty program OleFoto do tworzenia fotoksiążek umożliwia spersonalizowaną aranżację wybranych zdjęć, a wygodny sposób zamówień i dostawy sprawia, że stworzenie własnego fotoalbumu OleMole to czysta przyjemność! Spraw wyjątkową radość sobie i swojej rodzinie – zachowaj wspomnienia! Fotoksiążka czy fotoalbum z OleMole to radość na długo!

Zapraszam do odwiedzenia strony:

oraz do polubienia fanpage:






Kolejna przesyłka dotarła od wydawnictwa AWM. Pan Jerzy zapytał mnie które książki chciałabym otrzymać, a że ja się skłaniałam ku poradnikom i książkach o zdrowiu to otrzymałam:
- "Zadziw ich"
- "Jak kochać"
- "Wzmacnianie organizmu"

Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski istnieje od 1990 roku. Wydawnictwo stara się szybko reagować na potrzeby rynku, a nawet je wyprzedzać. Brak ściśle określonego profilu wydawniczego umożliwił zmierzenie się z niemal każdym rodzajem książki.Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski współpracuje z licznymi wydawcami i drukarniami na całym świecie, m.in. w: Niemczech, Hiszpanii, Francji, USA, Wielkiej Brytanii, Rosji. Ugruntowana pozycja na rynku, otwartość na podejmowanie ciekawych przedsięwzięć i elastyczność w działaniu sprawiają, że Wydawnictwo jest wiarygodnym partnerem do działań zarówno w wymiarze handlowym, jak również w wymiarze edytorskim. 

Zapraszam na stronę Wydawnictwa:

oraz na fanpage:






Od sklepu internetowego Bioer otrzymałam dwie nowości- mydełka Shea z węglem aktywnym Trawa cytrynowa oraz Eukaliptus.

Marka „Bioer” zrodziła się z miłości do natury, piękna otaczającego nas świata, życia...!
Cenimy sobie każdy kawałek przyrody, najmniejszą część trawy! Wielu z Nas nie wie, że największą aptekę zdrowia mamy tuż pod nogami!
Coraz więcej osób uskarża się na problemy skórne, związane z chemicznymi kosmetykami do ciała, coraz więcej osób posiada problemy z skórą głowy, coraz więcej osób często sięga po bardzo kosztowne i długotrwałe leczenie… Zacznijmy cenić ludzkie życie i przyrodę! Z tego właśnie powodu powstała marka naturalnych, ekologicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała.
Każdy kosmetyk noszący nazwę „Bioer” nigdy nie był testowany na zwierzętach, nie posiada tłuszczów zwierzęcych! Kosmetyki te, są w 100 % wegetariańskie, a niektóre wegańskie – do niektórych kosmetyków, zwłaszcza mydeł, wykorzystywane jest np. kozie mleko.

Zapraszam na stronę Bioer:
a także na fanpage:






Firma Cosmetic Garden dała mi możliwość przetestowania mydełek kastylijskich. Otrzymałam wariant z kozim mlekiem oraz lawendowe z drzewem cedrowym.

Mydła z Cosmetic Garden z serii Natura to mydla zrobione w relacji 75% oliwy z oliwek i 25% oleju kokosowego (bez innych oleji), z wyciągiem z roślin (kwiatȯw badź owocȯw), z dodatkiem 100%  naturalnych, czystych olejkȯw eterycznych, na bazie najczystszej wody destylowanej (bez zanieczyszczen), z natuyralnymi dodatkami (m.in. kozie mleko, cynamon, grejfrut, lawenda itp.), nie testowane na zwierzętach, bez sztucznych zapachȯw syntetycznych, zrobione w większosci składnikȯw używanych w przemyśle spożywczym, bez barwnikȯw i parabenȯw, wyrabiane, krojone oraz pakowane ręcznie w mydlarni w USA.

Zapraszam do zapoznania się z innymi mydełkami:






A tą kartę upominkową 300zł otrzymałam od portalu wizaz.pl za udział w akcji Shiseido :) Świetna niespodzianka :)

Komentarze

  1. Ostatnia niespodzianka najlepsza :) super! Udanych testów mydełek.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo też chcę taką kartę upominkową do Sephory!! :P
    od Kasandry dostałam identyczny obrus i kwiatka :P tylko, że mój kwiatek ma fioletowe płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współprac a, karta upominkowa to super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełka tez dostałam :) a karty bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te mydełka z węglem aktywnym mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się działo! Mydła naturalne fajna sprawa, ku takim się skłaniam od czasu, kiedy dotarło do mnie, że chemia wnika do naszego organizmu przez także skórę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od tamtego czasu mydeł chemicznych wręcz się boję :P

      Usuń
  7. ostatnia rzecz jest najlepsza !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow 300zl niezly prezent!!

    A najbardziej ciekawia mnie wszystkie mydelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości.Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje kolejnych współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy, a jeżeli chodzi o problemy skórne to też chętnie bym przetestowała ten produkt :)
    no-perfekt.blogspot.com

    dawniej...
    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Olemole- kurcze to moze być niezły pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: