Recenzja: Serum do twarzy, szyi i dekoltu, Hialuronowe nawilżenie - Marion


Produkt konkurencyjny dla innych ser do twarzy, a dużo dużo tańszy ;)

Kilka słów od producenta: Intensywnie nawilżające serum zawiera silnie skoncentrowany kwas hialuronowy oraz komórki macierzyste PhytoCellTec™ Argan. Uzupełniają one ubytki w tkance skórnej, poprawiając jędrność i elastyczność skóry oraz zapobiegając powstawaniu zmarszczek. Regularne stosowanie serum zapewnia odpowiednie nawilżenie oraz regenerację komórek skóry.

Więcej informacji: >KLIK<



Moja opinia: Pudełeczko jest estetyczne, przyciąga wzrok i daje poczucie luksusu. Połączenie czerni ze złotem pięknie się komponuje. Znajdziemy na nim wszystkie niezbędne informacje od przeznaczenia, sposobu użycia po skład i datę przydatności. Buteleczka z produktem jest mała, z matowego, przezroczystego szkła. Myślałam, że butelka z produktem będzie większa, wskazywała na to wielkość pudełka, nie jest jednak oczywiście zupełnie malutka ;) Serum dozujemy za pomocą pipetki, dzięki czemu produkt jest wydajny.


Serum jest przezroczyste, płynne, ale lekko gęste (oleiste). Przyjemny, delikatny zapach jest przypadnie do gustu każdej z nas. Myślałam, że może serum będzie tłuste, ale pomyliłam się. Serum bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, możemy więc śmiało od razu po aplikacji robić makijaż. Plusem jest to, że użycie go jako bazę skutkuje lepszym "wtopieniem" podkładu, który wygląda naturalniej i jest trwalszy. 



Na wieczór świetnie sprawdza się także przed kremem jako dodatkowy punkt pielęgnacyjny. Po użyciu i wchłonięciu skóra staje się miękka i nawilżona. Serum wygładza i uelastycznia. Nie zapycha porów, nie przetłuszcza skóry. Nie wystąpiło u mnie nadmierne świecenie noska ;) Suche skórki stają się mniej widoczne, aż do całkowitego zniknięcia. Buźka jest aksamitna w dotyku. U mnie występuje także lekki efekt rozjaśnienia. Odżywienie i regeneracja występuje cały czas :)


Moja ocena: 6/6

Nie mam się o co przyczepić, serum za śmieszne pieniądze (ok. 7-8zł), a jakościowo świetne :)

Komentarze

  1. Nawet nie miałam pojęcia, że Marion ma takie produkty..

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu serum, cena rzeczywiście niska, a działanie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy je dostałam to myślałam, że jest droższe :)

      Usuń
    2. serum jest genialne właśnie przed nałożeniem kremu lub jako baza pod makijaż świetnie się sprawdza....pozdrawiam

      Usuń
  3. Swietny produkt:) Bardzo mnie nim zaciekawilas i jesli to prawda, ze uzupelnia tkanki skorne, to chetnie go kupie i wyprobuje:)
    Dziekuje bardzo za polecenie i serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wygładza :) A za tą cenę, aż żal nie spróbować :)
      Pozdrawiam cieplutko Elu :)

      Usuń
  4. Wow jaka cena. Nigdy go nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, niesamowita cena, nie spodziewałam się! :)

    Zapraszam wszystkich na świąteczny konkurs! :)
    KONKURS-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie kosztuje grosze az trudno uwiezyc :) dopisuje do listy kup jak bedziesz w polsce :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze no muszę gdzieś je znaleźć i wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę tanio! Na 100% kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZA takie śmieszne pieniądze warto wypróbować owo serum.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że Marion produkuje takie serum. Mam z kwasem hialuronowy z Deli. Czytałam, że na takie serum dobrze jest jeszcze nałożyć krem aby zatrzymać wilgoć w skórze (przynajmniej tak robią kobiety w Singapurze). Jak zwykle niezwykła recenzja i kolejna nowość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za takie pieniądze można się skusić :p
    Nigdy nie spotkałam się z serum tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry specyfik, godny polecenia. Skóra wyrażnie odmłodzona a zmarszczki spłycone lub niewidoczne.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  13. Czym może w swojej pielęgnacji używać tego serum 20-letnia osoba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spokojnie. Kwas hialuronowy świetnie nawilża :)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: