Recenzja: Profesjonalna mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca - Marion


Kiedy przyszła przesyłka od Marion, ta saszetka 3 w 1 przykuła najbardziej mój wzrok. Byłam bardzo ciekawa tego zabiegu, ale czy Marion spełnił swoje obietnice zawarte na opakowaniu?

Kilka słów od producenta: Kompleksowy zabieg oczyszczający, nawilżający i odżywiający skórę twarzy. Idealny do cery tłustej i mieszanej.
W trzech etapach:
Etap 1. Diamentowy peeling, 5 g- Zawiera naturalne ścierniwo: mikrokryształki diamentu oraz tlenku glinu, które skutecznie złuszczają i usuwają martwe komórki naskórka.
Etap 2. Łagodzące serum, 2 ml- Kompleks nawilżający oraz alantoina w składzie serum,  łagodzą zaczerwienienia i podrażnienia skóry, stabilizują poziom jej nawilżenia i poprawiają elastyczność. Serum czyni skórę gładką i jedwabistą w dotyku.
Etap 3. Wygładzająca maska, 2,5 ml- Dzięki zawartości kwasu hialuronowego oraz Dipalmitoyl Hydroxyproline maska ma działanie silnie nawilżające, ujędrniające i przeciwzmarszczkowe. Skóra pozostaje wygładzona i matowa.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Duża saszetka podzielona jest na trzy mniejsze- z peelingiem, serum i maską. Jedno co mnie zadziwiło to, że serum nakładamy przed maską, zamiast na odwrót. Robiłam jednak wszystko tak jak zalecał producent :) Dobre jest to, że mamy wszystkie trzy produkty w jednym i nie musimy biegać i szukać po drogerii wszystkiego osobno. 


Peeling ma przyjemną kremową konsystencję z wyraźnymi drobinkami. Jest bardzo dobrym zdzierakiem. Świetnie radzi sobie ze złuszczaniem martwego naskórka, a także przygotowuje skórę do następnych kroków pielęgnacyjnych. Masować należy delikatnie, bo peeling jest na prawdę ostry ;) Po chwili masowania zostawiłam go na dwie minuty na twarzy. Kremowa konsystencja jakby lekko się wchłonęła. Skóra faktycznie była dobrze oczyszczona, zaskórniki czarne stały się mniej widoczne. Skóra była lekko podrażniona i zaczerwieniona, ale efekt wygładzenia był zauważalny gołym okiem. Buźka stała się przyjemna i miła w dotyku oraz miękka :)
Serum jest żelowej konsystencji, bezbarwne. Serum miejscami dłużej się wchłania, ale po tym skóra podrażnienia i zaczerwienienia znikają. Skóra jest delikatna.
Maseczka ma kremową konsystencję w białym odcieniu. Jest przyjemnym ukojenie dla skóry. Dobrze nawilżyła, nie zapchała i odświeżyła skórę po zdzieraniu peelingiem :)
Cera po całym zabiegu stała się wygładzona oraz matowa przez cały dzień. Zaraz po użyciu skóra była lekko rozjaśniona, a koloryt jakby lekko wyrównany. Całość jest bardzo dobrze opracowana- mocny peeling, delikatne serum uspokajające oraz maska kojąca. Nawilżenie na wysokim poziomie.

Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. Produkt wydaje się być interesujący , ale ja zdecydowanie stawiam bardziej na naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem zainteresowana,muszę sie rozejrzeć po sklepach:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam , ale nie do końca mi spasowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przypadła do gustu :) Ale wiadomo, że ile kobiet tyle opinii :)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego muszę się rozejrzec za tym gdzieś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No teraz widzę;)
    Z Marion póki co miałam tylko jakaś kurację do włosów. Moja siostra używa olejków i sobie chwali;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tej kuracji olejowej na ciepło. Trochę to niewypał był na moje włosy, bo zanim rozprowadziłam produkt na włosach to "ciepło" minęło :)

      Usuń
  7. Wydaje się całkiem fajna, zapewne jedyną barierą przed jej kupnem jest mój wiek ;-;
    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie przepadam za kosmetykami tej firmy, ale tą mikrodermabrazje chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się dobrze póki co ich produkty sprawdzają :)

      Usuń
  9. Coraz bardziej mnie ten zabieg interesuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, zwłaszcza że ma podział peeling, serum i maskę.

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm.. uwielbiam testowac takie nowości! chętnie wypróbuje :)
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj ją sobie zrobię :) zobaczymy efekty u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już obserwuje !:*
    mogłabyś kliknąć w link z ostatniego postu? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Może się skuszę na tę Mikrodermabrazję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa! Niestety nie spotkalam sie nigdzie z ta firma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dość sporo jej na półkach niektórych drogerii :)

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie miałam ochotę go wypróbować :) Zachęciłaś mnie dodatkowo :)
    Najbardziej jestem ciekawa, czy mnie także zmatowi aż na cały dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytałabym Twoją opinię po zastosowaniu :)

      Usuń
  19. Kosmetyk daje dobre efekty, ale na pewno trwalsze są zabiegi w salonie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: