Recenzja: Utwardzacz do paznokci 3 w 1 - KillyS


Rozdwajające się paznokcie? Nie tym razem :)

Kilka słów od producenta: Przeznaczony do utwardzania miękkich, rozdwajających się paznokci, do utwardzania lakieru oraz do stosowania jako lakier bezbarwny. Specjalna formuła ograniczająca negatywne działanie wody na paznokcie, zapobiega rozdwajaniu się paznokci. Preparat zawiera metioninę, która sprzyja tworzeniu keratyny odpowiedzialnej za zdrowie paznokci. 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Utwardzacz w kwadratowej bezbarwnej buteleczce, dzięki czemu widzimy ile produktu nam zostało. Zapakowany dodatkowo. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje. Pędzelek w sam raz- nie za duży, nie za mały. Łatwo sunie po pazurkach i dobrze się nim operuje. Baza bezbarwna, ale w kolorze (który nie ujawnia się na paznokciach) :) Zapach typowy dla tego typu produktów, ale nie za mocny, niedrażniący.


Utwardzacz spełnia swoją rolę, jestem z niego bardzo zadowolona. Pazurki nie łamią się, nie rozdwajają i nie kruszą. Wyglądają zdrowiej, są mocniejsze i bardziej elastyczne. Pozostawia piękny połysk.  Jako baza świetnie wyrównuje paznokieć przed nałożeniem właściwego lakieru. Jako top sprawdza się jeszcze lepiej- kolorowa emalia nie odpryskuje przez dobre 6 dni! Trwałość jest więc zachwycająca. Świetnie sprawuje się także do utrwalania naklejek wodnych. Utwardzacz bardzo szybko schnie, praktycznie po pierwszej warstwie możemy nakładać drugą. Świetnie przywiera do płytki paznokci. Idealny do french manicure.


Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. Swietny produkt i koniecznie musze go kupic:) Dziekuje Ci bardzo za polecenie i serdecznie Cie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo jest niedrogi Elu :)) Pozdrawiam Cię cieplutko :))

      Usuń
  2. To coś dla mnie, moje paznokcie źle znoszą lakiery, po dwóch tygodniach malowania zaczynają się rozdwajać, więc zazwyczaj zamiast lakierów stosuję tego typu produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto taki produkt zastosować jako bazę lub top coat :)

      Usuń
  3. Super sprawa! I do tego bez formaldehydu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ma sporą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skończę swój od Manhattan i może wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy, ale po Twoich recenzjach na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. produkt, który jest mi teraz bardzo potrzebny ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu znalazłam! Widziałam te lakiery na allegro ale nigdzie nie umiałam znaleźć opinii o nich! Teraz już wiem, że warto je kupić :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: