Recenzja: Płyn utrwalający fryzurę- Marion


Kiedy na zewnątrz hula wiatr płyn utrwalający Marion przychodzi z pomocą :)

Kilka słów od producenta: 

Długotrwały efekt, Lśniący wygląd, Zwiększona objętość

Płyn extra mocno utrwalający każdą fryzurę. Wzbogacony filtrem UV, który chroni włosy przed wilgocią, wiatrem i słońcem. Nadaje włosom objętości, nie skleja włosów, natychmiastowo i długotrwale utrwala. Profesjonalna formuła i wysoka jakość płynu w spray’u pozwalają cieszyć się wykreowaną fryzurą przez długi czas.
Więcej informacji: >KLIK<

Moja opinia: Produkt zapakowany w plastikową, estetyczną buteleczkę. Opakowanie przyciąga wzrok. Na opakowaniu mamy wszystkie niezbędne informacje jak sposób użycia, skład, przeznaczenie, data przydatności. Aplikator rozpyla płyn w formie mgiełki, nie zacina się, nie psuje. Konsystencja oczywiście płynna. Zapach- i tu ogromny plus- nieduszący jak przy niektórych płynach czy lakierach do włosów, całkiem przyjemny, lekko słodki.


Płyn jak najbardziej spełnia swoją rolę, co więcej przypadł mi, a przede wszystkim mojej mamie, do gustu. Produkt bardzo dobrze utrwala fryzurę, przy czym musimy uważać, aby nie przesadzić z ilością. Przekłada się to na wydajność, która jest wysoka. Płyn mimo mocnego utrwalenia nie skleja, nie tworzy efektu "kasku" na krótkich włosach. Daje długotrwały efekt. Włosy po użyciu ładnie lśnią. Faktycznie delikatnie dodaje objętości. Nie przesusza włosów, co jest bardzo ważne. Wychodząc na wiatr czy deszcz nie wyglądamy po chwili jak "wkurzony Chopin". Fryzura z jaką wyszliśmy pozostaje taka sama :) Łatwo zmywalny przez szampon. Wzbogacony dodatkowo filtrem UV.

Moja ocena: 6/6

Buteleczka dobija denka, więc mama zakupiła już kolejną :) Polecam :)

Komentarze

  1. Mi te płyny nie służą :( próbowałam dwóch rożnych i niestety nei dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nie przesusza włosów ;D
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego akurat nie miałam, ale lubię ich produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego przyjemniaczka znam, bo moja mama namiętnie go kupuje. I faktycznie działa jak trzeba i ładnie utrzymuje fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam więc może wypróbuję ;) dobrze że nie skleja bo tego nienawidzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że się sprawdza. Ja raczej nie używam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także bardzo rzadko :) Głównie mama go zużyła :)

      Usuń
  7. Ja nie Lubie nic dodawać do włosów na such,żadne utrwalacze,lakiery etc.
    Ale fajnie,że się sprawdza wspomnę o nim mamie ona takich specyfików używa :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: