Recenzja: Obrus żakardowy "Arek"- OknoArt


Kiedy otrzymałam od sklepu internetowego OknoArt drugą przesyłkę bardzo się ucieszyłam. W środku znalazłam bohatera dzisiejszego posta oraz uroczą ozdobę firan (o której na dniach będziecie mogli przeczytać). Jak sprawdził się produkt tym razem?



Moja opinia: Obrus otrzymałam w typowym, dla tego typu produktów, opakowaniu. Znajdziemy także wszystkie niezbędne informacje na temat jakości, wymiarów oraz prania, co jak wiadomo, jest bardzo ważne, aby z naszym obrusem nic złego się nie stało.


Do zrecenzowania otrzymałam obrus jakości I, w wymiarach 100 x 150 cm, malowany. 
Obrus jest śnieżnobiały, z malowanymi na brąz wzorami "ślimaczkami". Na opakowaniu widzimy także inne możliwe odcienie ślimaków.



Obrus nadaje się i na duży stół oraz mniejszy- w drugim przypadku ozdobne malowania będę zwisać swobodnie. Obrus powinien pasować do każdego wnętrza i wystroju- tak jak ten! Idealny do nowoczesnego wnętrza, jak i dla miłośników starych mebli i wystroju. 
Cały obrus jest biały. Malowany motyw zdobniczy jest wykończeniem na brzegach, oprócz tego brzegi zdobią inne wzory. Razem tworzą piękną ozdobę naszego stołu.


Bardzo lubię, kiedy na stole znajduje się chociażby mały bieżnik, który ożywia surowość stołu.
Produkt bezapelacyjnie został wykonany z wysokiej jakości materiału. Nie drze się i nie pruje. Prasowanie oraz pranie przebiega bez zastrzeżeń. Mimo iż wygląda delikatnie to jest solidny, porządny i mocny i z pewnością posłuży przez lata. Wykończenie jest idealne, bez żadnych najmniejszych błędów czy skaz. 


Obrus przypadł szczególnie do gustu mojej mamie :) Na pewno będzie gościł na stole przez święta :) Wygląda bardzo elegancko. Kolor dodaje dodatkowego uroku. Świetny po prostu na co dzień jak i na imprezy czy wszelkie uroczystości. Podczas urodzin czy imienin nie potrzebujemy dodatkowych ozdób na stół, bo obrus sam w sobie jest pięknym elementem dekoracyjnym. Upiększy niejeden pokój. 
Produkt jest idealnym prezentem. Myślę, że dużo łatwiej dobrać na upominek obrus, aniżeli perfumy czy kosmetyk :) Wystarczy spojrzeć na wnętrze. Sklep internetowy OknoArt oferuje wiele takich wspaniałości w przystępnych cenach!

Moja ocena: 6/6

Polecam :)
Prócz obrusów znajdziemy w sklepie także firanki, pościele, ręczniki- czyli różne drobiazgi, które dodadzą naszej sypialni, łazience czy innym pomieszczeniom, więcej uroku :)

Komentarze

  1. Troszeczkę mi się nie podobają te '' ślimaczki '' ale ogółem to prezentuje się wspaniale ! :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynam zajrzyj prosze :)
    obserwujemy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajnie się prezentuje. ;) Trochę nie mój styl, ale jest bardzo ładny.

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny :) ja nie używam obrusów, ale na święta to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest w moim stylu, nie przepadm za takimi kolorowymi laczeniami ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: