Żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez"


Kiedy nawiązałam współpracę z BingoSpa i przeglądałam sklep w poszukiwaniu produktów do testowania natrafiłam na ten żel. Zadziwiła mnie bardzo niska cena, dlatego postanowiłam sprawdzić jakość tego produktu :) Czy tanie znaczy gorsze?

Kilka słów od producenta: Świeży zapach, odżywcze działanie żelu pod prysznic BingoSpa.
Zawartość minerałów w soli z Morza martwego jest inna niż w typowej wodzie z oceanu, określanej jako „woda morska”. Woda Morza Martwego ma ok. 53% chlorku magnezu, 37% chlorku potasu, resztę stanowi chlorek sodu, chlorek wapnia i różne pierwiastki śladowe. Oprócz chlorków, jako aniony, występują też bromki, jodki, siarczany i węglany. 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Buteleczka zwykła, typowa dla tego typu produktów, przezroczysta, dzięki czemu mamy kontrolę nad stanem ilościowym produktu. Opakowanie zamykane na "klik", nie psuje się, nie odrywa. Na opakowaniu nie znajdziemy za dużo informacji, najważniejsze to skład oraz data przydatności.
Podoba mi się niebieska barwa żelu, konsystencja żelowa, nie za gęsta. Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny, uprzyjemnia kąpiel dodając odrobinę więcej relaksu.
Produkt bardzo dobrze się pieni. Nie wysusza skóry. Nadaje się jako substytut pianki do golenia ;) Maszynka sunie po nim bardzo gładko ;) Od żelu głównie oczekuję po prostu mycia. I to zadanie produkt spełnia w 100%. Dodatkowo możemy zauważyć lekkie nawilżenie skóry. Skóra po masażu myjką z żelem zaznaje ogromnego odprężenia i ukojenia. Dodatkowo łagodzi delikatne podrażnienia i zaczerwienienia. Czy odżywia? Być może, bo skóra po kąpieli wygląda na odżywioną i zdrową.
Cena jest niebywale niska - 2,55zł- a jakość na plus.

Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. Wypróbuje kiedyś, jak znajde go gdzieś i przede wszystkim wykończę moje zapasy wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz tak jak ja i na zapas wszystko :)

      Usuń
  2. Cena naprawdę niska, szokująco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cena naprawdę niska. Warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena oscyluje w granicach żeli marek własnych, ale jakościowo odbiega od nich :)

      Usuń
  4. Właśnie byłam ciekawa tych żeli :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku na prawdę tanio! W sklepie nigdy nie kupiłabym tak niskiego produktu, twierdząc że jest nie odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam dlatego, że będzie bubel. Chociaż po cichu liczyłam na wysoka jakość BingoSpa :)

      Usuń
  6. miałam go :) skusiłam się ze względu na niską cenę i byłam zadziwona, że za tak małe pieniądze można mieć taki fajny żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena na plus, ale zapach raczej nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 3 takie w szafce :) ale jeszcze ich nie używałam. Jak wykończymy aktualny, to z ciekawości go wreszcie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący ten żel a cena mega niska! Ja muszę wreszcie przetestować moje błotko z Morza Martwego!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię kosmetyki z morza martwego :) żelu nie widziałam ale z chęcią zakupie jak spotkam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, źe jesteś zadowolona:) ja z bingo miałam tylko jeden szampon;) kurcze, Twój blog nigdy mi sie nie pokazuje na liście czytelniczej mimo że obserwuje :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od żelu oczekuje - prócz mycia - aby dawal mi uczucie relaksu i ukojenia, lubię kremowe konsystencie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak za takie pieniądze to, żel wypadł całkiem dobrze :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: