Przegląd poczty- kontynuacje współpracy :)


Przesyłka od Wydawnictwa Studio Astropsychologii w ramach kontynuacji współpracy :) Tym razem postawiłam na książki drugiego wydawnictwa Studia Astro, a mianowicie Vital. Do recenzji wybrałam:
- Czarna księga karmy dla zwierząt
- Chemia w pożywieniu
- Żywność pełna kłamstw
- Szczepienia pełne kłamstw
- Kompletna samopomoc dla Twoich nerwów






Wydawnictwo Bajdaraj dosłało mi dwie nowości:
- O syrence Lence
- O zielonych ludkach








A to prezent urodzinowy od Pani Diany zajmującej się firmą Lagenko :) Pomadka ochronna jest rewelacyjna :) Każda z Was może dostać prezent urodziny... jak? Napiszę o tym jutro z rana :)

Komentarze

  1. Gratulacje :) i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czaarnej ksiągi jestem ciekawa... kiedyś czytałam co potrafią dodawać do karm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie czytania. Karmy są pełne obrzydliwości, jestem w szoku...

      Usuń
  3. wesołych świąt :) gratuluje współpracy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współprac i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna ksiege i o szczepieniach bym poczytala!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojc, a ja zapomnialam zadzwonic do cioci, 20 miala urodziny, a 24 ma imieniny ;)

    A Ty kiedy dokladnie swietujesz? Sto lat! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: