Recenzja: Kwiatek ozdobny - OknoArt


Drobne dodatki potrafią nadać przytulności każdemu pomieszczeniu. Sklep internetowy OknoArt ma w swojej ofercie wiele ozdóbek, a dzisiaj o jednej z nich :)


Moja opinia: Kwiatek kolorowy, stonowany, nie jest "żarówiasty" :) Otrzymałam wersję kolorystyczną ni to ciemny pomarańcz ni brąz, który wszędzie pasuje. Ozdobiony dodatkowo brokatowymi akcentami. Sam materiał z którego wykonany jest kwiatek określiłabym jako "rajstopowy". Bez obaw jednak... ozdoba nie psuje się i nie pruje :) Na jego odwrocie mamy już przypiętą szpileczkę.


Kwiatek ładnie prezentuje się na firanie. Ozdabia ją, nie jest już tak pusto w okolicach okna. Nadaje odrobinę koloru białej tkaninie oraz uroku.


Myślę, że taki kwiatek nie zaszkodzi żadnemu wnętrzu, a wręcz przeciwnie, ozdobi nie tylko wnętrze, a i nasze okno. Przypasuje również do każdego wystroju oraz pomieszczenia.


Kwiatka niekoniecznie musimy powiesić na firance. Może nam również posłużyć jako ozdoba serwety. Fajnie też wygląda w niewielkim wazoniku. Jak go wykorzystamy zależy tylko od naszej inwencji twórczej oraz wyobraźni :)

Moja ocena: 6/6

Komentarze

  1. świetne ! :)
    bardzo dobrze to wygląda

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na firankach mam ewentualnie motylki :) Ale kwiatek jest ładny, aczkolwiek nie umiałabym go sobie dopasować do mojego pokoju, co nie zmienia faktu, że jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie ozdoby ,a kwiatek ładniutki ja bym go w kubek albo do doniczki wstawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na firance prezentuje się znakomicie, jednak na obrusie mi się nie podoba :/

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na obrusie wyglada swietnie, ale ten kolor nijaki mi sie nie podoba, ale niebieski sliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu, inne kolory fakt, że są ładniejsze :P

      Usuń
  6. śliczny uroczy kwiatuszek :)
    dziękuję kochanie za życzenia ;* wzajemnie dobrego 2015 ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że to witraż :) ale czytam, że nie :) co nie zmienia faktu, że wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie się prezentuje ten kwiatek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: