Recenzja: Żel do usuwania skórek- Eveline


Radełka, cążki- każda z nas inaczej usuwa skórki. Eveline oferuje nowość- żel do usuwania skórek. Jak sobie radzi z tym zadaniem?

Kilka słów od producenta: Profesjonalny preparat marki Eveline Cosmetics, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche, zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń. Żel do skórek Eveline Cosmetics zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Żel umieszczony został w srebrno-pomarańczowym kartonowym opakowaniu. Znajdziemy na nim niezbędne informacje oraz zdjęcie porównawcze przed i po zastosowaniu preparatu. 


Tubka z żelem jest mała, zakończona dzióbkiem. Żel jest bezwonny, w kolorze mlecznym. Konsystencja jest dość rzadka, żel jest lejący, przez co możemy go zaaplikować za dużo. Żel jest prosty w "użytku" wystarczy do nałożyć, odczekać 30 sekund i odepchnąć skórki drewnianym patyczkiem.


Żel nie podrażnia i nie powoduje zaczerwienień. Przy pierwszych użyciach nie widziałam praktycznie efektów. Jedyne co było zauważalne to nawilżenie i zmiękczenie. Skórki i tak musiałam wycinać. Myślałam, że robię coś źle, przedłużałam także czas, kiedy trzymałam produkt na skórkach. Postanowiłam się nie zrażać i bardzo dobrze ;) Po którejś aplikacji w końcu produkt zadziałał zgodnie z przeznaczeniem :)


Skórki stały się bardziej elastyczne i dość łatwo było je usunąć drewnianym patyczkiem. Czasami usuwa się je lepiej, czasami gorzej- nie wiem od czego to zależy ;) Nie pozostawia żadnego nalotu, zabieg usuwania skórek jest przyjemny, nie boli i nie zrobimy sobie w ten sposób krzywdy, nie skaleczymy się :) Produkt jest wydajny i wystarczy na bardzo długo. Zauważyłam, że skórki są ogólnie delikatniejsze i jakby "mniejsze".


Eveline Cosmetics

Komentarze

  1. Ciekawy ten kosmetyk. Ja nie wycinam skórek, więc pozostaje mi tylko usuwacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice product
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/sheiniside-graffiti-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! brzmi zachęcająco, musze poszukać u siebie w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprobuje jak spotkam w jakiejs drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i uważam że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa sprawa bo jeszcze nie próbowałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety tylko sally hansen działa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny produkt dla mojego narzeczonego ;) Myślę, żeby kiedyś mu go kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kosmetyk jest dla mnie hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam go jeszcze :) chyba się zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie testuje Life i poki co jest OK ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny produkt, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś z Eveline taki w biało-zielonej tubce. Nawet dawał radę. Ale hitem jest preparat z Essense, działa naprawdę ekspresowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna nowość, której się przyjrzę. Niby stary żel Eveline był lepszy niż ten...

      Usuń
  15. u mnie się sprawdził chociaż ja nie jestem zbyt wymagająca :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy jest z Cztery pory roku !! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: