Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

środa, 27 stycznia 2016

Recenzja: „O pingwinach i ciepłych krainach” i ​„O wróżce psotuszce” - Wydawnictwo Bajdaraj


Dzisiaj o kolorowych rymowankach dla najmłodszych od Wydawnictwa Bajdaraj :)

Kilka słów od Wydawnictwa: Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym. Śliczna, wierszowana bajeczka z pięknymi ilustracjami, do czytania przed snem i nie tylko.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Książeczki są ślicznie wydane, w formie kwadratowej. Maja miękką oprawę, wytrzyma siłę małych rączek i nie rozedrze się. Oprawa jest wybiórczo lakierowana. Każda książeczka ma 16 stron.


Te małe książeczki są urocze i przyprawiają nawet dorosłych o uśmiech :) Ilustracje są barwne, znajdziemy na nich wiele szczegółów, które zainteresują dziecko. Odpowiadają one opowiastce, więc dziecko łatwiej może pobudzić wyobraźnię i wczuć się w bajeczkę. Obrazki są żywe, interesujące, w sam raz stworzone dla dziecka.


Wierszyki są melodyjne, pisane wierszem. Wzbogaca to słownictwo dziecka, uczy wymowy i przyspiesza zapamiętywanie. Bajeczki są krótkie, więc dziecko nie znudzi się jego treścią.


Książeczka "O wróżce psotuszce" zabierze dziecko w świat figli i psot małej wrednej wróżki. Nauczy przy okazji, że nawet kiedy ktoś nam zrobi żart to należy wybaczyć oraz że nie warto jest być taką "psotuszką" :)


Pingwinki natomiast zabiorą dzieci w wyprawę do Afryki. Nie obejdzie się bez ogromu przygód i śmiechu :)



Całość pobudzi dziecięcą wyobraźnię. Książeczki rozwijają twórczą aktywność językową oraz pamięć. Dziecko może się jej nauczyć na pamięć. Rymowanki doskonalą również poczucie rytmu, dzięki swojej melodyjności.

39 komentarzy:

  1. Myśle że moja siostrzenica była by zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczki są kolorowe, więc na pewno :)

      Usuń
  2. Ale przecudne ilustracje!!! Ja chce koniecznie te książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. moim chrześniakom by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj moja chrześnica była by zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie nie mam komu sprezentować takich książeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Synek wie jakie książki są fajne :)

      Usuń
  7. na pewno nie jednemu dziecku się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co pisać....dzieci nie mam, w gronei najbliższych też adresatów takiego upominku brak, pewnie nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie książeczki. Ja wprawdzie takich już nie czytam :-) ale zawsze jak patrzę na takie cuda to przypominają mi się lata dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako młodsza dziewczyna takie książeczki bardzo często u mnie gościły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy w posiadaniu książeczki Bajdaraj i mój synus polubił je od pierwszej chwili :) z Przyjemnością do nich powracamy co jakiś czas. Kolorowe ilustracje napewno zachęca maleństwa do wspólnej lektury. A tak niska cena sprawia że nabierzaco dokupujemy nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne są takie książeczki. Pamiętam, że w dzieciństwie rodzice troszczyli się abym zawsze miała pod ręką nowe egzemplarze i zawsze chętnie po nie sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moi również dbali o książki :) Przynajmniej do teraz je lubię :)

      Usuń
  13. uwielbiam patrzec na tak ilustrowane ksiażeczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)