Bulion wegański warzywny bio Amandin- Vegamarket


Bulion warzywny... podstawa wielu zup. Również pomidorowej, która dzisiaj była u mnie na obiad. Gotowałam na bulionie wegańskim Amandin od Vegamarket :)

Przepisu na pomidorową wrzucać nie będę. Każdy ma swoją wyniesioną z domu- jedni wolą na pomidorach, inny na koncentracie albo i zabielaną.

Bulion wegański warzywny bio:

Kilka słów od producenta: 
Należy podawać go na gorąco jako bulion. Jest idealną bazą do pysznych zup, dodatkiem do sosów, zapiekanek, gulaszu.


Moja opinia:
Bulion jest w postaci płynnej, zamknięty w kartoniku z koreczkiem i dodatkową zawleczką. Produkt jest dość mętny. W smaku najbardziej wyczuwam korzeń pietruszki i seler. Podobnie zapachowo. Na zimno nie smakuje tak jak na ciepło- można go w tej formie pić, chociaż polecam użyć jako bazy ;)


Pomidorowa na bulionie wegańskim warzywnym bio Amandin uzyskuje bardziej jarzynowego smaku, pychotka! Warzywa są dużo bardziej wyraziste i wyczuwalne. 
Następnym razem użyję go do podduszenia mięska i zrobię na jego bazie sos.


Vegamarket nie obsługuje sprzedaży detalicznej, ale dobrą myślą będzie podsunięcie pomysłu właścicielom sklepu o kontakt z hurtownią www.vegamarket.pl :)

Komentarze

  1. W sam raz dla mojej szwagierki weganki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam jednak stawiam na domowe buliony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami można iść na skróty szczególnie jak się nie ma czasu :) może wypróbuję choć jednak wolę sama zrobić bulion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kiedy czasu nie mam idę na skróty, ale te zdrowe skróty :)

      Usuń
  4. może ktoś wpadnie na pomysł sprzedaży detalicznej

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten produkt, fajna baza do zup :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie na coś takiego czekałam! Już od dawna nie kupuję kostek rosołowych, bo mają masę chemii, a ta jest idealna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie dużo zdrowszy niż ten w kostkach:)
    Ostatnio coraz częsciej robie zakupy w sklepach ze zdrową żywnością ,chętniei tutaj zapoznam się z asortymentem.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez chemii, więc nie ma porównania z kostkami :)

      Usuń
  8. Znam ten sklep i wciąż przymierzam się że w końcu coś od nich zamówię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie obsługują klientów detalicznych :(

      Usuń
  9. Muszę podać adres tej strony zaprzyjaźnionemu sklepikarzowi, bo sama cos takiego chętnie bym kupowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już podsunełam sklepowi ze zdrową żywności obok mnie :)

      Usuń
  10. Gdzieś wcięło mój komentarz? Pisałam, ze muszę podać adres tej strony zaprzyjaźnionemu sklepikarzowi, bo chętnie coś takiego bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem weganką, ale z przyjemnością testuję tego typu nowości. Wydaje się to być super produkt :) Pomidorowa na bulionie jest pycha!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również weganką nie jestem, ale lubię próbować takie produkty :)

      Usuń
  12. nigdy z takich nie korzystałam, ale lubie takie nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: