Recenzja: Patelnia do jajek i placków nonstick- Cook store


Lubię produkty ułatwiające pracę w kuchni, tak jak dzisiejsza patelnia od Cook store ;)

Smażenie może być poważnym wyzwaniem. Chyba, że wykorzystuje się do niego odpowiedniej jakości patelnie. W Cookstore znaleźć można pełen wybór produktów z tej kategorii. Patelnie teflonowe i ceramiczne, stalowe oraz emaliowane – w zależności od potrzeb, znaleźć można produkt spełniający wszystkie wymagania.
Wśród nowoczesnych wyrobów wyróżnia się patelnia na indukcję pozwalająca przyrządzać potrawy jeszcze lepiej. Warto dokładnie przejrzeć nasze propozycje, aby znaleźć najlepszą patelnię.

Więcej informacji o patelniach na Cook store


Moja opinia:
Patelnia do jajek i placków nonstick ma aż cztery wgłębienia na jajka oraz placki czy też naleśniki. Przy większych jajkach mogą się troszkę wylewać poza formę. Ja dla pewności smaruję ją delikatnie olejem na pędzelku silikonowym. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona. Od spodu jest tak wyprofilowana, że wchodzi na kuchenkę i nagrzewa miejsca, w których znajdują się jajka. Jeżeli smażymy jajka i je przyprawiamy to sól i pieprz sypią się po całej patelni, ale nic się nie przypala.


Ja najczęściej smażę na mniejszym ogniu. Jajka i placki powoli dochodzą, żółtko pozostaje pół płynne, czyli takie jakie lubię :) Od spodu jajka pozostają białe, bez śladów przypalenia. 
Naleśniki czy placki ładnie się rumienią. Są chrupkie na zewnątrz i puszyste w środku.


Rączka jest bardzo ergonomiczna, a patelnia jest lekka, ręka więc nie rozboli ;) Powłoka jest nieprzywierająca, możemy więc na spokojnie smażyć i zająć się np. surówką. Placki, naleśniki i jajka sadzone są idealnie okrągłe, co ładnie to wygląda, bo nic nie jest rozlane. 

Komentarze

  1. Super, widziałam w sklepach takie nawet z wzorkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale by mi się taka przydała. Wreszcie jajka i placki byłyby śliczne, estetyczne i wielkościowo identyczne :) Super! :) Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze sie zastanawialam czy z takich atelni latwo jajko lub placek wydostac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne urządzenie :) Bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna patelnia. Jeszcze się z taką nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką patelnię, ale użyłam jej tylko raz :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją używam zgodnie z przeznaczeniem, dość często :)

      Usuń
  7. Używałabym do placków bananowych czy z serka wiejskiego, bo tylko takie jadam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię półpłynne żółtka :) Na szczęście nie mam problemów z przygotowywaniem jajek, ale taka patelnia jest fajną opcją, jeśli chcemy mieć wszystko idealnie równe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś myślałam nad zakupem takiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie chcę taką patelnię:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam w kuchni takich bajerów. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby fajna taka patelnia, ułatwia smażenie jajek. Jest to jednak kolejna rzecz którą trzeba gdzieś przechowywać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patelnie na szczęście dużo miejsca nie zajmują :)

      Usuń
  13. Szukam właśnie nowej patelni moja się zuzyła, może to bedzie jej następczyni

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna patelnia, naprawdę przydatna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: