Recenzja: Biotyna 5000mcg Biotin 60 kapsułek Puritan's Pride- Biogo


Okres jesienno -zimowy skutkować może wzmożonym wypadaniem włosów. Mimo iż większego problemu z tym nie miałam to tej jesieni razem z Biogo postanowiłam zadbać o to.

Kilka słów od producenta: 
Witamina urody
Wzmacnia włosy, paznokcie i skórę
Wpływa na witalność i samopoczucie
Uczestniczy w rozkładzie tłuszczów, aminokwasów i węglowodanów
Ma duże znaczenie w przemianie glukozy i reguluje jej poziom we krwi
Bierze udział w tworzeniu hemoglobiny

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie plastikowe, typowe dla suplementów. Co je wyróżnia to niebieski odcień. Na etykietce znajdziemy najważniejsze informacje. Kapsułki są małe, ciut większe niż tic-tac, bardzo łatwe do połknięcia.
Dzienna dawka to jedna kapsułka, która zawiera aż 5 mg biotyny.


Biotynę zaczęłam łykać z przyjściem jesieni. Nie odczułam żadnego, większego niż zwykle wypadania włosów w tym czasie. Włosy ogólnie rosną mocniejsze. Największym zaskoczeniem jest dużo szybszy wzrost włosów. Przez miesiąc rosną około 2,5-3 cm. Są pełne blasku. Paznokcie również zyskują- nie są łamliwe, a mocne i elastyczne.


Biotyna jest bogata w siarkę. Uczestniczy w syntezie cukrów, białek i kwasów tłuszczowych, co wpływa na właściwe funkcjonowanie skóry, włosów i paznokci. Stanowi pomoc w leczeniu trądziku młodzieńczego, gdyż zapobiega łojotokowi oraz wzmożonej aktywności gruczołów łojowych. Biotyna w organizmie ma ogromny wpływ na prawidłowe funkcjonowanie systemu nerwowego, na witalność, dobre samopoczucie, a także odczuwanie bólu oraz wrażliwość czuciową. Ma dobry wpływ funkcjonowanie mięśni i stawów. 


Poziom Biotyny obniża się stopniowo u kobiet w ciąży, przypuszcza się nawet, że niedobory biotyny u kobiet w ciąży powodują mniejszą wagę płodu. Ponadto uzupełnienie witaminy H (biotyny) w czasie ciąży poprawia stan psychiczny kobiet.

Komentarze

  1. Nie znam, ale czasem sięgam po biotebal;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam tego produktu, niemniej jednak zastanowię się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w ciąży skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dla ładniejszych i bardziej gęstych włosów jak najbardziej ;)

      Usuń
  5. Biotynę suplementowałam nieraz i wiem, że naprawdę działa. Polecam ją także. Super sprawa! :) Najbardziej lubię taką chyba z Biotebalu.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo też się biorę za coś na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie rzadko kiedy sprawdzają się jakieś suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie znam, musiałabym się zapytać swojego lekarza, czy mi wolno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A zagęściły Ci sie po nich włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są gęściejsze. Widoczne są również baby hair.

      Usuń
  10. Ten suplement pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam bo nie łykam żadnych suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja biorę rewalid lub biotebal a te widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak bede w ciazy to bede o nim pamietac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz słyszę o tym suplemencie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy tego suplementu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam przez 4 miesiące i włosy urosły ok. 10 cm :O tym bardziej jestem w szoku, ponieważ włosy mi rosną baaaardzo wolno :/ teraz robię dwumiesięczną przerwę i wypróbuję jeszcze silniejszą czyli 10mg :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: