Odnawianie mebla, które gałki i farbę wybrać?

Ostatnio zastanawiam się nad odnowieniem szafy w przedpokoju i przemalowaniu pomieszczenia na biało lub szaro. Pierwsze co to wybór farby, wertuję ostatnio i przeglądam w wolnych chwilach. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje farba kredowa. Można ją ścierać i odnowić mebel na styl retro/vintage. Używaliście już takiej farby? Macie jakieś złote rady odnośnie jej? Którą byście polecili?

Druga sprawa to zmiana uchwytów. Detale i dodatki nadają właśnie "tego czegoś" czy zdobimy pokój, kuchnię czy właśnie odświeżamy mebel. Czasami wystarczy element, który zmieni styl. Przeglądałam allegro, ale wymiękłam po 2 czy 3 stronach. Nie ma tego, czego szukałam, co wpadłoby mi w oko, a setek stron nie będę oglądać. Szukałam po sklepach internetowych, aż natknęłam się na Krakowski Strych


To jest właśnie to czego szukam! Produkty w stylu jaki lubię, z duszą, ale nowym wydaniu :) Ozdobne, które nadadzą stylu szafie.
Szczerze mówiąc większość gałek mi się spodobała, ale zawęziłam wybór do kilku propozycji. I tu proszę Was o pomoc w wyborze :)

Uchwyt do mebli biały niebiesko szare groszki:


Biało szara ceramiczna gałka do mebli w stylu vintage:


Białe gałki z niebieskim zdobieniem w stylu vintage:


Miętowy uchwyt do mebli w stylu retro:


Jeżynowe (fioletowe) uchwyt do mebli w stylu retro:

Źródło zdjęć: Krakowski Strych

Ja w takim w stylu jestem zakochana :) 
Które z uchwytów Wy byście wybrali?
 Drugi dzień się waham i nie mogę wybrać, po prostu wszystkie mi się podobają ;)

Komentarze

  1. Pierwszy raz widzę takie rzeczy :D Bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale trafiłaś z ytym postem, właśnie szukam gałek do mebli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pomalowanie mebli na bialy kolor to swietny pomysl! Wnetrze wyglada wtedy swiezo i pieknie! <3 jesli chodzi o galki to mnie najbradziej urzekly bialo niebieskie w stylu vintage! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżynowe (fioletowe) uchwyt do mebli w stylu retro ten skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej urzekły miętowe gałki, są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, ze mojej mamie by się spodobały. Ja gustuję w troszkę innych klimatach :) Aczkolwiek są ciekawe i jeszcze takich nie widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam niedawno w odwiedzinach w fabryce uchwytów i ileż ja tam cudów zobaczyłam to nie zapomnę długo :) Piękne, ale nie do każdego wnetrza

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama zastanawiam się nad zmianą uchwytów (gałek) do szufladek mojej toaletki :) Z chęcią też zmieniłabym kolor jednej szafy na biały i tutaj zastanawiałam się nad okleiną :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się gałka w stylu retro.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne uchwyty, podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym wybrała uchwyt numer jeden w groszki :) Mam podobne uchwyty w domu w kuchni. Fajnie to wygląda jeśli stylistycznie pasuje do mebli.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się takie dodatki podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba ta miętowa najciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jeszcze nigdy nie zmieniałam gałek w meblach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka gałka potrafi odmienić wygląd mebli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio myślałam nad zmiana kolorów i uchwytów mebli kuchennych .

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam w głowie plan renowacji mebli, takie osobliwe DIY. Może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: