Odnawianie mebla, które gałki i farbę wybrać? cz2.//Błękitna ceramiczna gałka do mebli vintage

Niedawno skierowałam się do Was z prośbą o doradzenie mi uchwytów do mebli i farby. Jeżeli chodzi o farbę to chyba jednak skuszę się na białą matową do drewna. Z kredową jest trochę bawienia się, a mi nie bardzo czas na to pozwala.
Jeżeli chodzi o uchwyty to już mam takie, jakie chciałam :)


Miałam dylemat i zastanawiałam się nad kilkoma, przejrzałam wszystko jeszcze raz. Myślę, że te będą najbardziej pasowały do szafy w odcieniu bieli. Kształt rozety będzie idealny do prostej formy, a złote zdobienie i "odpryski" będą drobnym elementem ozdobnym. Zamówiłam je na Krakowskim strychu, gdzie jest wiele oryginalnych uchwytów. 

Komentarze

  1. Ale piękna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór .Klasyczna ale i elegancka .

    OdpowiedzUsuń
  3. już idę zobaczyć co jeszcze tam mają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, inny od innych uchwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby uchwyt to z pozoru mała rzecz, ale potrafi nieźle zmienić charakter mebla ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że dobrą decyzję podjęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zmieniłabym uchwyty przy jednych moich meblach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta gałka jest bardzo ładna. W domu mam podobne w kuchni, tylko jasne. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne :) Takie małe dodatki potrafią zmienić mieszkanie o 360 stopni małym kosztem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: