Recenzja: Mussa Canaria Krem do rąk z ekologicznych bananów- Amber Natural


Nie da się ukryć, że banany są bardzo pożywne. A jaką pożywką są dla naszych dłoni? Zapraszam na recenzję produktu, który oferuje Amber Natural ;)

Kilka słów od producenta:

Moja opinia:
Kremik znajduje się w zgrabnej, małej tubce o pojemności 40 ml. Zakrętka jest niewątpliwą i drobną ozdóbką opakowania. Szata graficzna bardzo ładna, kojarząca się z dalekimi ciepłymi krajami.
Kremik jest białej barwy, jego konsystencja jest bardzo odżywcza. Na trzecim miejscu jest gliceryna, ale w niczym nie przypomina kremów glicerynowych. Bardziej jest jak masełko- gładkie i delikatne. Zapach bananowy, ale odrobinką wanilii.


Produkt szybciutko się wchłania, nie pozostawia nieprzyjemnej- tłustej czy śliskiej warstwy na dłoniach. Zaraz po aplikacji możemy przejść do swoich obowiązków. 
Już po pierwszym użyciu można poczuć porządne zmiękczenie dłoni. Szorstkość skóry, która towarzyszyła mi po bokach palców zniknęła. Dłonie stały się nawilżone i delikatne. Bardzo gładkie, miękkie i gładkie.Przyznać muszę, że nawilżenie nie jest powierzchowne. Krem fantastycznie zatrzymuje wodę w dłoniach, możemy cieszyć się nimi bardzo długo.


Jeżeli mamy problemy z podrażnieniami dłoni to warto sięgnąć po produkt Mussa Canaria. Łagodzi je bardzo, a zaczerwienia znikają. Pomaga również przy delikatnych przecięciach czy ranach na dłoniach (kiedy to przecięłam się kartką- drobnostka, a szczypie okropnie). Ładnie odżywia, regeneruje i wygładza skórę.

Komentarze

  1. Dziękuję za recenzję - teraz jestem zachwycona pozytywnym efektem jaki daje mi filtr prysznicowy z systemem kdf na moich dłoniach ale może sie dodatkowo skuszę na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przyjaciółka pewnie byłaby zaciekawiona tym kremem, bo kocha wszystko o zapachu bananów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten kremik. Nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków z bananem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie tylko bananowy zapach to banan w składzie :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tym kremie :) A szczerze mówiąc szukam jakiegoś fajnego na moje suche i spękane ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam banany, a więc już mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny skład i działanie - będę musiała go kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie zdjęcie konsystencji bardzo ładne foto:* Fakt że produkt szybko sie wchłania i nie pozostawia filmu to mnie przekonuje do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dłonie zdecydowanie należą do takich skorych do podrażnień :( Także produkt mnie zainteresował i z chęcią bym go przetestowała!
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dłonie są specyficzne... jak im nic nie jest to jest ok, a na drugi dzień naagle suche i podrażnione;/

      Usuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z bananem, chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje nie są wymagające i najbardziej lubię te które właśnie szybko się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: