Recenzja: Podkład mineralny Angelic BareFaced BEAUTY- Mineralnie


Moje ulubione minerałki towarzyszą mi często, wtedy kiedy moja cera kaprysi. Ostatnio na mojej twarzy jest BareFaced BEAUTY, który można zakupić w sklepie Mineralnie.

Kilka słów od producenta: 

    BareFaced BEAUTY to położona na północny zachód od Londynu rodzinna fabryka kosmetyków mineralnych. Jej produkty cieszą się dużym zainteresowaniem wśród Brytyjek. Kosmetyki mineralne BareFaced BEAUTY regularnie pojawiają się w magazynach takich jak: VOGUE, PureBeayty, NATURAL HEALTH, OneKind czy też Fabulous. Ich główne zalety to:
    • produkowane w 100% z naturalnych składników
    • są wolne od: parabenów, petrochemikaliów, chlorku bizmutylu (Bismuth Oxychloride), lauretosiarczanu sodowego (Sodium Laureth Sulfate), glikolu propylenowego, alkoholu, karminu, talku, barwników, perfum oraz innych zbędnych i szkodliwych substancji
    • nie zawierają nano i mikro cząstek (mniejszych niż 0,1 mikronów) dzięki czemu są bezpieczne dla organizmu
    • nie są testowane na zwierzętach
    • mogą być stosowane przez wegan i wegetarian
    Podkład mineralny Angelic jest idealnym kolorem jeżeli masz średnią karnację o neutralnym odcieniu. Wyróżnia go bardzo prosty skład kosmetyczny. Zawarta w nim mika sprawia, że nasz podkład mineralny ma jedwabistą konsystencję, dzięki czemu łatwo aplikuje się go na skórę, a wykończenie nie jest pudrowe. Oprócz tego posiada właściwości odbijające światło co optycznie wygładza cerę np. pory, drobne zmarszczki. Dzięki zawartości tlenku cynku ten podkład mineralny ma działanie antybakteryjne i hamujące wydzielanie sebum dlatego polecamy go osobom z problemami trądzikowymi. Dodatkowo jest naturalnym filtrem i chroni przed promieniowaniem słonecznym. Duża zawartość pigmentu w podkładzie mineralnym BareFaced BEAUTY sprawia, że jego niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy. Jest więc bardzo wydajny. Dla uzyskania delikatnego efektu nałóż jedną cienką warstwę podkładu. W celu uzyskania silniejszego krycia wmasuj w skórę dwie cienkie warstwy. Dzięki temu przykryjesz wszystkie niedoskonałości, a efekt będzie naturalny.
    Więcej informacji:


    Moja opinia:
    Opakowanie bardzo ładne, estetyczne. Ze srebrnymi elementami. W środku drobne sitko. Początkowo jest problem, aby wydobyć puder, bo jest on zbity, ale po kilku użyciach jest ok. 
    Podkład jest drobniutki, to pyłek. Przyjemnie aplikuje się go na twarz. Ma w sobie sporo pigmentu i drobinki, które pięknie odbijają światło, a cera wygląda na jeszcze gładszą i zdrowszą. Daje skórze ładne matowe wykończenie, ale ze zdrowym blaskiem. To niezwykle naturalny efekt, który utrzymuje się cały dzień. Podczas nakładania nie pyli, a jedna cienka warstwa jest wystarczająca dla dobrego krycia. 


    Nakłądając dwie warstwy ładnie wytonujemy efekt. Nie ma żadnej trudności w równomiernym rozprowadzeniu. Wygląd jest na prawdę naturalny, a cera bez skazy. Nie podkreśla ewentualnych wyprysków, ani wągrów czy naczynek- kryje je. Ewentualnie podkreśla suche skórki, ale sam w żaden sposób nie wpływa na wysuszenie skóry. Jest bardzo lekki i przyjemny. Kryje każdą niedoskonałość.


    Skóra podczas używania podkładu mineralnego wygląda zdrowiej, powstaje mniej zaskórników czy
    wyprysków. Kiedy borykamy się z podrażnieniem cery to podkład mineralny działa lekko gojąco i łagodząco. 
    Na lato jest to produkt idealny- lekki, nieprzeciążający. Posiadaczki tłustej lub mieszanej cery powinny wtedy uważać, aby nie nałożyć go za dużo- może się lekko zwarzyć. 

    Wyróżnienia i certyfikaty:Certyfikaty i nagrody BFB

    Kiedy już spróbujemy podkładu mineralnego raz to ciężko przerzucić się znowu na zwykłe drogeryjne, ale warto zainwestować w ładną cerę :)

    Komentarze

    1. Ja jestem jeszcze"Zielona" jeśli chodzi o produkty mineralne :P

      OdpowiedzUsuń
    2. Chętnie bym poznała :) jeszcze nie miałam do czynienia z kosmetykami mineralnymi

      OdpowiedzUsuń
    3. Nie znam tej marki, ale skoro chwalisz to wiem, że warto się nią zainteresować :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Muszę się zaopatrzyć w jakiś inny kosmetyk jeszcze :)

        Usuń
    4. Nigdy nie miałam styczności z takimi podkładami, ale coraz bardziej jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Lubię podkłady minerlane :) Jednak sama je "kręcę", może w reszcie zdecyduję się na coś gotowego :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Uwielbiam podkłady mineralne, aczkolwiek tej marki nie znam :)

      OdpowiedzUsuń
    7. o proszę jaka przyjazna firma dla naszej planety

      OdpowiedzUsuń
    8. Lubię taki naturalny efekt :) Myślę, że polubiłam bym się z tym podkładem

      OdpowiedzUsuń
    9. Jakoś nie jestem przekonana do takich podkładów ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Nie znam go. Sama nie jestem w 100% przekonana do podkładów mineralnych. Może kiedyś...
      Pozdrawiam ciepło. :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Bardzo lubię mineralne kosmetyki :D

      OdpowiedzUsuń
    12. Jak wykończę moje zapasy, to koniecznie będę musiała sięgnąć po podkład i inne kosmetyki mineralne!
      Kochana, przypominam o rozdaniu (jak dobrze pamiętam, chciałaś się zgłosić w wolnej chwili :P)

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja musiałabym się najpierw do niego przekonać

      OdpowiedzUsuń
    14. Nie korzystałam jeszcze z kosmetyków mineralnych.

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
    Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
    Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

    Popularne posty: