Recenzja: Monin Syrop Cynamonowy- Caffettiera


Waniliowa, czekoladowa, karmelowa,orzechowa... którą kawę Wy lubicie?
U mnie dzisiaj aromatycznie w cynamonowym smaku z Caffettiera :)

Kilka słów od producenta:
Syropy MONIN charakteryzują się wysoką jakość i niepowtarzalnym smakiem, idealnie sprawdzają się jako dodatek do kawy, deserów, drinków. Ich walory zostały docenione na całym świecie, dzięki czemu możemy znaleźć je w restauracjach, kawiarniach, pubach, hotelach oraz wszędzie tam, gdzie serwowane są najwyższej jakości drinki, koktajle, desery czy finezyjna kawa. Wszystkie syropy MONIN, produkowane są we Francji z najlepszych składników.
Idealnie sprawdza się jako dodatek do kawy, deserów, drinków

Więcej informacji:


Moja opinia:
Syrop możemy zakupić w jednej z trzech pojemności: 50, 250 i 700 ml. 
Syropek znajduje się w szklanej, przezroczystej buteleczce, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie produktu. Etykietka poinformuje nas o składzie, dacie przydatności itp.


Syropek ma typową konsystencję dla tego typu produktów. Po otwarciu buteleczki od razu wyczuć możemy przyjemny zapach cynamonu. Nie jest jednak tak duszący jak sama przyprawa. Ja bym przyrównała zarówno zapach i smak do karmelu z dodatkiem cynamonu. Syrop nie jest jednak słodki do przesady. Jest to bardzo przyjemne połączenie.


Dość długo opierałam się syropom do kawy, sądziłam że może zabić szlachetny smak kawy tak jak cukier. Jednak polubiłam latte macchiato w cynamonowym wydaniu. Syrop Cynamonowy Monin nadaje przyjemnego słodkawego aromatu z korzenną nutą w tle. Nie tłumi również smaku kawy- właśnie pierwsze co odczuwam to smak kawy, a cynamon zatopiony w karmelu jest przyjemnym dodatkiem. Syrop cynamonowy to także świetny dodatek do lodów śmietankowych czy waniliowych oraz deseru tiramisu. Wystarczy biszkopt nasączyć kawą rozpuszczalną właśnie z dodatkiem tego syropu, a biszkopty będą smakowy jeszcze przyjemniej w tiramisu.

Komentarze

  1. Ja to lubię kawę z mlekiem i to w stosunku 1:1 :) Kiedyś dodawałam także cynamon i imbir, fajnie rozgrzewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nie lubiłam cynamonu, z wiekiem się do niego coraz bardziej przekonuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ostatnio kupilam zestaw syropów, popróbowalam i to jednak nie to.. yslalam ze po kilku latach zmienia mi sie smaki i sie przekonam, a jednak nie..
    dopuszczam do kawy jedynie cynamon lub przyprawe do piernika/lub korzenna do kawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię dla odmiany wypić taką kawę, ale nie non stop. Cały czas najbardziej kocham mocną, czarną :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te syropy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O napiłabym się takiej kawusi :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Cynamonowy - idealny na święta. Nie miałam go, ale mogłabym spróbować. Byle nie do kawy - bo nie piję wcale ;) Pozdrowionka przedświąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do drinków używałabym :P mi ostatnio coś kawa nie smakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Myslalam, ze ak cynamonowy to bedzie niesmaczny, ale jesli bardziej przypomina smak karmelu to moze to cos dla mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię kawę z syropem. No i obowiązkowo musi być mleko!:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te syropy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: