Zupa pieczarkowa na bulionie cebulowym/Bulion wegański cebulowy bio Amandin- Vegamarket


Nie ma dobrej zupy pieczarkowej bez cebuli. A gdyby ją zastąpić bulionem cebulowym Amandin od Vegamarket?

Do zrobienia pieczarkowej użyłam:
- Bulion cebulowy bio 1000 ml Amandin
- 1 kg pieczarek
- 3 marchewki
- sól, pieprz
- 2 ząbki czosnku
- woda
- trochę oleju
- odrobina przyprawy typu "Vegeta"
- śmietana do zabielenia

Pieczarki pokroiłam, wrzuciłam na rozgrzany olej. Do garnka wlałam Bulion cebulowy bio Amandin, pokroiłam pokrojoną w talarki marchewkę. Dolałam wody (aby smak był odrobinę mniej cebulowy i nie zdominował pieczarek) i wstawiłam na gaz. Pieczarki przesmażyłam, na końcu dorzuciłam pokrojony bardzo drobno czosnek (smażyć od tego momentu do minuty, bo później czosnek robi się gorzki), przyprawiłam solą i pieprzem (wcześniej nie solimy, bo pieczarki puszczą wodę i się gotują zamiast smażyć). Pieczarki i czosnek wrzuciłam do zupy i gotowałam około 20-30 minut do miękkości marchewki. Doprawiłam i zabieliłam śmietaną.

Bulion wegański cebulowy bio:

O bulionie cebulowym pisałam już raz wraz z przepisem na zupę cebulową. Przypomnę tylko, że bulion jest w postaci płynnej, zamknięty w kartoniku z koreczkiem i dodatkową zawleczką. Bulion jest dość mętny, pływają w nim cząstki cebuli.


Bulion jest świetną bazą pod zupę pieczarkową. Nie trzeba już dodawać dodatkowo cebuli, a smakowała jak zawsze. A może i lepiej?


Produkty mogą być dosyć trudno dostępne, ale Vegamarket to hurtownia. Sprzedaży detalicznej nie prowadzi, ale można zasugerować właścicielowi sklepu, aby skontaktował się hurtownią www.vegamarket.pl :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też dawno nie robiłam, prócz ostatniego razu :P

      Usuń
  2. Nie lubię cebuli. Wręcz alergicznie na nią reaguję, dlatego bulion całkowicie odpada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zupę pieczarkową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym:) lubię takie zupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem weganką ani wegetarianką ale lubię próbować różne rzeczy, wiec na ten bulion bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jedna z moich ulubionych zup ;) dzisiaj mam sobie w planach ugotować grzybową (też lubię) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieczarkową zupkę bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. na ostatnim foto od razu pomyślałam że to kawa, nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupa pieczarkowa dobra jest w absolutnie każdej postaci. Moja ukochana zupka. Wspaniałości. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: