Pizza włoska i amerykańska z mąkami Młyny Stoisław


Którą pizzę wolicie? Amerykańską na grubym cieście czy włoską na cienkim? Ja stosując co raz to nowe przepisy na ciasto do pizzy, które miało być cienkie i tak wzdychałam po upieczeniu, bo wychodziło grube. Młyny Stoisław gwarantuje teraz jednak grubość ciasta pizzy, z mąkami Stoisław ciasto wyjdzie takie, na jakie mamy ochotę... no i w zależności jakiej mąki użyjemy ;)

Nad przepisem nie będę się dużo rozwodziła, użyłam przepisów z opakowań.


Dodatki jakie kto lubi :) U mnie to szynka, ser, pieczarki, papryka, oliwki i cebula. Pieczarki lekko podsmażyłam razem z cebulą, następnie szynkę. Dodatki lekko podsmażone są lepsze ;)


to idealna mąka do domowego wypieku amerykańskiej pizzy na grubym cieście z ulubionymi dodatkami.

to idealna mąka do domowego wypieku włoskiej pizzy na cienkim cieście z ulubionymi dodatkami.

Pizza amerykańska

Ciasto na pizzę amerykańską wychodzi pulchniutkie i mięciutkie. Wyrasta wysokie na około 1 cm. Na jedną pizzę zużywamy 500g mąki, pizza wychodzi ogromna ;)

Pizza włoska

Pizza włoska ma cienkie ciasto, około 3-4mm. Lekko klei się do wałka podczas wałkowania, nawet jak podsypiemy mąką. Dlatego ja maczam dłonie w ciepłej wodzie i rozciągam ciasto dłońmi. Ciasto nie jest gumowe, jest bardzo lekkie i nie zapycha.


Jaką Wy pizzę wolicie?

Komentarze

  1. Wygląda przepysznie. Ja różne pizze wybieram, lubię z czarnymi oliwkami, serem feta, kurczakiem, salami, gyrosem... i mogłabym tak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię pizzę, szczególnie z mojej miejscowości - tam robią ją naprawdę smaczną;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm...ale smaka robisz i to o tej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam mała to pizza musiała być jak drożdżowiec - duża i puszysta :D Teraz wolę jak najcieńszą:)
    Fajne mąki, co też ludzie nie wymyślą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest noc, leżę w łóżku, a tu trafiam na tak smakowity post!!! Aj mój apetyt rośnie. Jutro będzie Pizza nie ma co ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. no to zgłodniałam.... ale ja nocą nie jem... ale bym sobie pizze zjadła

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubię pizzę z pizzerii, bo zupełni inaczej smakuje niż domowa. Myślę, że to zasługa metody wypiekania, bo zwykły piekarnik nie zastąpi prawdziwego pieca, gdzie temperatura jest tak wysoka, że nie ma szans "próbować tego w domu".


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale najlepsza jest ta wypiekana w piecu kamiennym na drewnie, mniam!

      Usuń
  8. Ja najbardziej lubię taką na której znajduje się ogromna ilość sera :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż ślinka cieknie na tak smaczny widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, ja tu w szpitalu towarzyszę córce w niedoli i jestem na czczo, a tu takie jedzenie. Aż mi w brzuchu burczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, domowa pizza! Strzał w dziesiątkę! Najlepsza na świecie i nic się z nią nie może równać. Uwielbiam :)
    Pozdrawiam. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pizza niczym z najlepszej pizzerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszota :D
    Wole na grubszym cieście :D
    https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I już wiem co będzie na kolacje:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie wole pizzę na grubszym cieście

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: