Recenzja: Krem nawilżający z zielonej glinki - Smooth


Dzisiaj nadszedł czas na ostatni kosmetyk z serii zielonej Smooth, czyli z zieloną glinką. Zapraszam do poprzednich recenzji Maseczki z zielonej glinki oraz Kremu z zielonej glinki z jedwabiem do cery suchej i mieszanej. A teraz czas na dzisiejszego bohatera :)

Kilka słów od producenta: Zalecany do wszystkich rodzajów skóry. Maskuje drobne przebarwienia, odbarwia. Zawiera witaminy A, E, krzem, magnez, wapń. Utrzymuje 5,5 pH w skórze.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Słoiczek kremu plastikowy, barwy ciemnozielonej, dosyć prosty. Znajdziemy na nim najważniejsze informacje jak skład, data ważności, skład. Złote napisy uatrakcyjniają słoiczek :)
Opakowanie kremu dodatkowo zabezpieczone jest foliową osłonką. Po odkręceniu słoiczka, zanim dostaniemy się do kremu musimy przejść jeszcze przez wieczko, które dodatkowo zabezpiecza nasz krem :)


Barwa kremu jasnobrązowa, konsystencja bardzo lekka, przyjemna. Trochę rzadszy od poprzednich testowanych przeze mnie kremów Smooth. Zapach subtelny, jakby lekko kwiatowy.


Dla mnie aplikacja tego kremu to czysta przyjemność. Od pierwszego użycia czujemy intensywne i dogłębne nawilżenie. Nawilżenie nie jest złudne, chwilowe i nie dotyczy tylko naskórka. Wnika w głębsze warstwy skóry. Nie pozostawia przy tym tłustego filmu. Mimo działania nawilżającego krem nie obciąża cery, dlatego nadaje się do każdego typu cery. Bardzo dobrze matuje, hamuje działanie łojotokowe. Nie zapycha, a zwęża rozszerzone pory. W tym miesiącu przed miesiączką miałam dosłownie wysyp pryszczy. Krem zmniejsza wszelkie wypryski, ale i nowe niespodzianki nie wyskakują. Na całe szczęście kiedy zaczęłam go używać wszystko poznikało. Krem zwęża także rozszerzone naczynia krwionośne. Moje delikatne pajączki na nosku zostały rozjaśnione, aż w końcu stały się niewidoczne. Krem maskuje i wyrównuje koloryt skóry. Mam kilka piegów, więc zauważyłam, że delikatnie je rozjaśnia :) Skóra jest elastyczna, miękka i miła w dotyku. Dodatkowo ujędrniona i delikatna. Zawiera minerały oraz witaminę A i E. Utrzymuje 5,5 pH skóry. Dostępny w opakowaniach: 30ml, 50ml, 125ml, 250ml, więc ile potrzebujemy, tyle zamawiamy :)


Moja ocena: 6/6

Wszystkie kosmetyki Smooth są rewelacyjne :) 
Jeżeli macie ochotę możecie również zajrzeć do recenzji kosmetyków z serii różowej Smooth:

Komentarze

  1. Nie znam tej firmy, ale po takiej swietnej recenzji warto go wyprobowac!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące bo samej firmy nie znam. Słyszę pierwszy raz o niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja zaiste świetna :) Coraz bardziej kusi mnie ta zielona glinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak zachwalasz to może użyję :)

    pytałaś o wspólną obs, ja już, Twoja kolej x
    http://just-lakomicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam tego kremu.
    Ciekawy post!

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęciłaś mnie nim ;)

    Czy mogłabyś poklikać w linki znajdujące się w moim najnowszym poście pod ubraniami z firmy sheinside? Bardzo zależy mi na tej współpracy, a żeby ją zacząć muszę mieć aż 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czyli jedno klikniecie od Ciebie to już 1% :) Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli uznasz tę wiadomość za spam
    Oczywiście odwdzięczam się tym samym, obserwacją lub dodaniem do blogrolla♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zaintrygowałaś mnie tym produktem muszę przyjrzeć mu się bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o proszę coś nowego. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jeszcze go nie używałam:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwujemy? :)
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi sie jakiś dobry krem: ) jezeli ten tak fajnie dziala to musze sie nad nim zastanowić: )

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego produktu

    ___________________
    a u mnie?
    nowości, które znalazły się w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam takiego kremu,ale wydaje się bardzo ciekawy ;33
    pozdrawiam <3 i zapraszam do siebie !
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cos dla mnie!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/oczy-brazowe-zycie-bombowe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się mocno skuszona. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj przydałby mi się taki krem, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępny jest tylko niestety w sklepie internetowym...

      Usuń
    2. szkoda bo chętnie bym go kupiła :]

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: