Recenzja: Serweta Pisanki w koszyku - Kasandra


Z rana zapraszam na szybką recenzję serwetki, którą otrzymałam od sklepu Kasandra moment przed Świętami :)

Kilka słów od producenta: Serwetka świąteczna z tkaniny w drukowane motywy wielkanocne.

Rozmiar: 
średnica 35 cm 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Serwetka jest mała, o średnicy 35 cm. Jest śnieżnobiała, obszyta jakby zieloną lamówką i nicią. Ozdobiona jest białymi łezkami i kropkami, srebrnymi kwiatami oraz najpiękniejszym elementem- koszyczkiem z pisankami i żonkilem.


Serwetka nie niszczy się, nie gniecie łatwo. Materiał jest przyjemny i miły w dotyku oraz solidny- można powiedzieć, że serwetka posłuży przez niejedną Wielkanoc :) Jest gruby, porządny, a całość jest ładnie wykończona.


Serwetka świetnie nadała się do koszyczka wielkanocnego. Jest także śliczną ozdobą stołu czy komody. Nie traci na jakości przez pranie. Cena jest przyjemna dla portfela, serwetka kosztuje 5,50 zł. 


Zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu:

Kasandra

Komentarze

  1. Fajna serwetka :-) szkoda,że przed świętami nie wiedziałam o tym sklepie bo szukałam w internecie serewetek do koszyka i na stoliki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ją przedstawić wcześniej, ale dostałam ją późno :/

      Usuń
  2. Bardzo ładna, na Święta idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, idealna do koszyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta serwetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i na Święta idealny dodatek!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. też dostałam tę serwetkę :) bardzo ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm a możesz mi napisać jak można przetestować serwetkę? Ale jak nisko trzeba upaść żeby testować serwetki i łapać wszystko co dają.

    I tak wiem, że usuniesz ten komentarz. Pozdrowienia Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się mylisz ;] Dostałam ją niewiedząc o tym, że przyjdzie. Miły akcent na święta od firmy, dlatego o niej krótko napisałam.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: