Recenzja: Tonik nawilżający do twarzy- Moisturizing Face Toner- Safira


Kilka słów od producenta: Tonik zawiera wyciągi z aloesu i rumianku oraz prowitaminę B5 i allantoinę. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Nawilża i odświeża skórę, delikatnie ściąga pory.
Przywraca naturalne pH, przez co skóra łatwiej wchłania zawarte w nim substancje odżywcze. Allantoina oraz ekstrakty rumianku i aloesu łagodzą podrażnienia. Skóra pielęgnowana tonikiem staje się gładka, elastyczna, odświeżona i nawilżona.
Więcej informacji na stronie Safira: >KLIK<


Moja opinia: Tonik zamknięty w przezroczystej, plastikowej buteleczce. Otwór idealnej wielkości dobrze dozuje produkt. Buteleczka zamykana na tzw "klik".
Tonik ma postać płynną i bezbarwną. Zapach jest delikatny, niedrażniący i miły dla noska. 


Tonik ma nawilżać i to też robi. Szybko się wchłania, nie pozostawiając żadnej nieprzyjemnej warstwy. Skóra po zastosowaniu jest nawilżona i gładka. Zyskuje na miękkości i jedwabistości. Bardzo dobrze odświeża cerę z rana oraz oczyszcza wieczorem. Łagodzi każde podrażnienie- czy alergiczne, czy zadrapanie. Zaczerwienienia bledną i ustępują normalnemu odcieniu cery.


Cera po przetarciu wacikiem z tonikiem wygląda bardziej promiennie. Tak jak obiecuje producent- faktycznie lekko wpływa na ściągnięcie porów. Uelastycznia skórę. Jest bardzo dobrym dopełnieniem codziennej pielęgnacji. Wyciąg z rumianku znajdziemy już na 3 miejscu INCI, a z aloesu na 4. Drugie miejsce zajmuje gliceryna, co niektórym może się nie spodobać, jednak ja nie doświadczyłam efektu zapchania :) Tonik mimo że nawilża to nie wpływa na świecenie skóry. Mogę stwierdzić, że nawet lekko ją matowi.

W linni Beauty Line znajduje się również Mleczko do demakijażu oraz Płyn micelarny:

Tonik wyrównuje pH skóry. Wydajność na plus.

Safira

Komentarze

  1. Skoro wpływa na ściągnięcie porów i nawilża, to jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam za tonikami, ale ten wydaje się świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię przetrzeć twarz tonikiem 3-4 razy w tygodniu :)

      Usuń
  3. Nie znam tej firmy ;) jedynie ze słyszenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szukam czegoś maxylamnie kojącego... boje sie zimy bo będzie bolało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z cerą naczynkową nie jest zimą miło ;/

      Usuń
  5. Bardzo jestem ciekawa tego toniku,lubię taką konsystencje,to jest coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałąm ten tonik i spisywał się całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tonikami mi nie po drodze, bo aktualnie stosuję płyn micelarny z efektem tonizowania. Ten wygląda na bardzo wydajny przez to spor opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorkami lubię przetrzeć sobie twarz tonikiem :)

      Usuń
  8. Myślę, że z takiego tonika byłabym bardzo zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię regularnie używać toników:) Czasem mam wrażenie, że my kobiety, musimy wieczorem użyć nie 3 kosmetyków a całą łazienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz o nim słyszę, ale mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,że nie zostawia lepiącej powłoki co w przypadku toników z rumiankiem często się zdarza.Ja właśnie szukam fajnego toniku bo poprzedni się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie lubię strasznie lepiącej powłoki.

      Usuń
  12. Ja od nawilżających zaraz mam przetłuszczoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na całe szczęście nie przetłuszcza :)

      Usuń
  13. Całkiem fajny, szkoda tylko, że z aloesem, bo odpada dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt, nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że mógłby mi się spodobać ten tonik.

    OdpowiedzUsuń
  16. miłam kilk kosmetyków tej firmy i są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio przekonałam się do używania toników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociażby 2-3 w tygodniu warto przetrzeć twarz tonikiem :)

      Usuń
  18. Zachęcająca recenzja :) chętnie się za nim rozejrzę bo mój obecny się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący - może i się skuszę po recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny produkt, ja o nim nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wypróbować na własnej skórze :)

      Usuń
  21. Nie znam, ale najczęściej sięgam po hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, ale u mnei tonik zawsze musi być:)

      Usuń
  22. ja nie przywiązuję uwagi do toników, ziaja mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Ziaję to się zawsze boję, że mnie zapcha.

      Usuń
  23. osobiście nie używam toników, tylko płyny miceralne :)
    nie słyszałam o tej firmie jeszcze.
    buziaki!
    zapraszam do mnie na dłużej.
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam toniki. Kto wie może i po niego kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zaciekawił mnie ;) mimo, że rzadko używam toników ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: