Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

czwartek, 30 czerwca 2016

Recenzja: At Home płyn do płukania Flower- Super Shop


Bardzo lubię jak moje pranie pachnie bardzo długo. Dlatego też płyn do płukania u mnie w domu musi być. Teraz towarzyszy mi At Home z Super Shop.

Kilka słów od producenta: At home Flower 750ml płyn do płukania tkanin o zapachu kwiatowym. Odznacza się delikatnym, kwiatowym zapachem,który utrzymuje się na ubraniach przez długi czas.Płyn skutecznie zmiękcza tkaniny,jednocześnie chroniąc je przed elektryzowaniem i mechaceniem się.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Butelka typowa- plastikowa z etykietką, która jest przyjemna dla oka, kwiecista i różowa. Z tyłu najważniejsze informacje, środki ostrożności itp. Jak widzimy do wypłukania 4-5 kg prania wystarczy 1 i 3/4 korka.


Płyn lekko gęsty, w odcieniu białym. Ma przyjemny, gładki zapach świeżego bukietu kwiatów. W sposób subtelny i na długo perfumuje ubrania. Zapach nie wietrzeje szybko, więc możemy cieszyć się tą świeżością na długo.


Płyn zapobiega elektryzowaniu ubrań. Tkaniny nie są szorstkie, są miłe, miękkie i przyjemne w dotyku. Nadaje się praktycznie do każdej tkaniny, delikatniejszych i mocniejszych. Płyn w lekkim stopniu redukuje również gniecenie oraz ułatwia prasowanie.

Produkt otrzymałam na spotkaniu blogerek w Poznaniu, dzięki uprzejmości:

46 komentarzy:

  1. Ciekawy, ja mam teraz polski jakiś, ładnie pachnący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to się zastanawiam nad kupnem tych kuleczek, perełek zapachowych co je tak intensywnie teraz reklamują ;)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wybredna jeśli chodzi o zapachy płynów do płukania. Ciekawe czy ten by mi się spodobał. Opakowanie ładne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię te kwiatowe :)

      Usuń
  4. My zawsze używamy płynów :) uwielbiam jak pranie długo, świeżo i piękne pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jakiś z lidla najtanszy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się z nim spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chcę przetestować ten płyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, jest niedrogi a bardzo dobry :)

      Usuń
  8. O coś nowego .Nigdy go nie miałam .Uwielbiam kwiatowe płyny ,pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kwiatowe zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że utknie w pamięci :)

      Usuń
  13. nie wyobrazam sobie prania bez płynu do płukania, ten napewno tez jest swietny, chetnie go wyprobuje przy najblizszej okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie płyn przy każdym praniu też musi by:)

      Usuń
  14. Nie znam tego płynu ale ja przeważnie sięgam po Lenor

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawil mnie plyn 😄 moze sie skusze na niego 😃 dawno mnie tu nie bylo..male brak czasu na wszystko
    zaleglosci blogowe to chyba w okresie zimy nadrobie haha 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj częściej, a nie jaździsz tylko :D

      Usuń
  16. Pierwszy raz go widzę, ale jednak u mnie wygrywa przyzwyczajenie do lenora :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda zachęcająco i na piękny zapach;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)