Recenzja: Mydełko z oliwą z oliwek virgen extra i Nawilżająco-odbudowująca maseczka do twarzy- La Chinata


Dzisiaj ostatnia odsłona La Chinata- o tym bez czego codzienna higiena nie może się obyć oraz najlepszy przyjaciel kobiety- maseczka :)

Mydełko z oliwą z oliwek:


Kilka słów od producenta: Dzięki naturalnym składnikom i tradycyjnej metodzie produkcji nasze mydło ma szczególnie dobroczynny wpływ na skórę delikatną. Nie wysusza skóry i przeciwdziała odwadniającemu działaniu wapna zawartego w wodzie. Produkując nasze mydło z dodatkiem oliwy z oliwek virgen extra, podtrzymujemy śródziemnomorską tradycję wykorzystywania wszystkich zalet oliwy z oliwek. Naturalne mydło jest łagodne dla skóry i łatwo ulega biodegradacji. Oliwa z oliwek virgen extra nadaje mu właściwości nawilżające, tonizujące i ochronne.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Mydełko drobne, okrągłe w odcieniu zielonym. Zapakowane w foliowe opakowanie. Z tyłu znajdziemy skład- pieczątka niestety nie jest wyraźnie odbita. Mydełko pachnie świeżo, bardzo przyjemnie, to mieszanka oliwy z cytrusami.
Produkt bardzo dobrze się pieni, ale wolno rozmydla- jest wydajne. Ma świetne działanie odświeżające, dobrze myje i oczyszcza skórę. Pozostawia na dłoniach piękny zapach.


Mydełko jest delikatne i nadaje się do skóry wrażliwej. Nie wysusza, a lekko nawilża skórę. Żałuję, że jest takie małe (chociaż w ofercie jest także wersja 300g), bo idealnie nadawałoby się do mycia ciała zamiast balsamu pod prysznic. Myłam nim także twarz (ze względu na oliwę w składzie)- dobrze nawilżało, wygładzało i tonizowało. Skóra się wolniej świeciła. 


Nawilżająco-odbudowująca maseczka:


Kilka słów od producenta: Nawilżająco-odbudowująca maseczka do twarzy na bazie ekologicznej oliwy z oliwek virgen extra, oleju arganowego i ekstraktu z drzewa tara. Olej arganowy posiada właściwości regeneracyjne i nadające skórze miękkość i blask. Wyciąg z drzewa tara, o wysokiej zawartości przeciwutleniaczy i kwasu oleinowego, zapewnia skórze niezbędne nawilżenie. 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Maseczka saszetkowa, zawartość wystarcza na jedno użycie. Ogólnie w opakowaniu znajdziemy pięć sztuk saszetek. Szata graficzna akurat mi się podoba, taka ze mnie sroka że lubi srebro ;)
Maseczka jest bezzapachowa, ma gęstą, treściwą konsystencję w odcieniu jasnego brązu. 
Maseczkę należy nałożyć na twarz i pozostawić od 10 do 15 minut, a następnie spłukać ciepłą wodą.


Po zmyciu twarz była miękka, pełna blasku. Zniknęło zmęczenie, a pojawiło się nawilżenie. Miałam problem z lekko suchą skórą na brodzie. Wystarczyła maseczka, odpowiedni krem na noc i po sprawie :) Maseczka łagodzi podrażnienia, zapewne to za sprawą nawilżenia- oliwa z oliwek i olej arganowy. Buzia jest gładka i delikatna. Aż żałuję, że maseczkę wykonałam na wieczór, bo przydałaby się bardziej z rana :)

Aktualnie trwa promocja na duże mydło z oliwą z oliwek. Za kostkę 300g przyjdzie nam zapłacić 6,50 zł, czyli połowę ceny :)

Komentarze

  1. maseczkę chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm mydełko mnie zaciekawiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak mydełko się by sprawdziło u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusza te kosmetyki szczególnie mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam zatem do zakupu - pamiętaj, że tylko teraz na hasło podane w allegro dostaniesz prezent gratis :) Rzeczy są dosłownie za grosze więc szkoda nie skorzystać! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie twarzowe maseczki, więc i ta nie uszłaby mojej uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie wypróbowała maseczke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydełka raczej nie kupię ale maskę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mydełka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro idę na wesele, przydałaby mi się przed taka maseczka ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie muszę sobie załatwić jakąś maseczkę a mydełko wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydełko ma fajny kształt i kolor. Maseczkę chętnie bym nałożyła na twarz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko jest jeszcze w większej wersji i akurat w promocji :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: