Laura Conti Owocowa Zuzia balsam do ust o zapachu owocowej gumy do żucia z witaminą A i E oraz panthenolem i alantoiną- Coloris Cosmetics


Pomadka Coloris to produkt i dla tych małych księżniczek i dla dużych ;)

Kilka słów od producenta:
Działa doraźnie, łagodząco i kojąco. Błyskawiczne zmiękcza spierzchnięty naskórek  Chroni skórę przed wysuszającym, drażniącym działaniem słońca, wiatru, mrozu Regenerująca formuła balsamu przynosi natychmiastową ulgę spierzchniętym i popękanym ustom. Skutecznie zapobiega uszkodzeniom oraz wysuszeniu ust na skutek działania niekorzystnych warunków pogodowych. Lekka i delikatna formuła nie pozostawia na ustach tłustej warstwy, doskonale pielęgnuje. Działa nawilżająco i regenerująco na wyjątkowo delikatny naskórek ust. Usta nie są podatne na  pękanie, staja się jędrne, dobrze nawilżone, aksamitne.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Laura Conti Owocowa Zuzia spakowana jest w kartonowo- plastikowe opakowanie. Mamy pewność, że pomadka jest nieużywana. Na odwrocie producent umieścił najważniejsze informacje, takie jak skład, przeznaczenie, działanie czy sposób użycia oraz datę przydatności. Szata graficzna jest po prostu słodka :) 
Pomadka umieszczona została w sztyfcie- najlepsze rozwiązanie jak dla mnie. Typowo się ją wykręca. Pomadka ma słodki zapach gumy do żucia, ma biały odcień, a po aplikacji jest bezbarwna.


Huśtawka aury, jaką zapewnia nam każdy dzień bywa drażniąca dla ust- jeden dzień deszcz i wiatr, a na drugi dzień gorączka i słońce. Balsam do ust o zapachu owocowej gumy do żucia z witaminą A i E oraz panthenolem i alantoiną chroni usta przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Obojętnie czy to wiatr, słońce czy deszcz. Przynosi ulgę, pomaga spierzchniętym i suchym ustom.


Balsamik nawilża usta i wygładza. Owocowa Zuzia pomaga w sposób delikatny pielęgnować usta bez tłustej czy lepkiej warstwy na ustach. To fajna pomadka dla osób, które nie przepadają za tym, uczuciem czegoś na wargach. 

Komentarze

  1. Szata graficzna jest bardzo dziewczęca wręcz urocza :) Do tego zapach gumy balonowej, który na moich ustach niechcący byłby zjadany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że marka ma w ofercie takie wersje pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, ależ poczułam się stara na jej widok! :) Podobnie wyglądające balsamiki kupowałyśmy z koleżankami jak miałyśmy z 8-10 lat! Wszystko się zaczęło na turnusach rehabilitacjnych w małej mieścinie - mieli tam jeden kiosk, a co przykuwa największą uwagę dzieciaczków, jeśli nie niska cena, informacja że to kosmetyk i to jeszcze w mega jaskrawych kolorach? Potem był wielki szpan, bo każda z nas miała inny zapach - ja chyba miałam kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam podobne pomadki z dzieciństwa. Mało ich teraz jakoś.

      Usuń
  6. Wow! Ależ wspaniałości przeurocze :)
    No, no - naprawdę super pomysł :)
    Dla młodych dam jak znalazł :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córka już takiego cuda by nie chciała, ale 15 lat temu, w wieku 5 lat, byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. looks like a nice one
    New tips : on
    http://www.melodyjacob.com/2017/05/how-to-care-for-your-swim-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  9. były to idealny upominek dla córki mojej znajomej, która ma na imię zuzia:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym wypróbowała i przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, ciekawi mnie jej zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostrzenica była by tą pomadką zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie słitaśne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dziecięce pomadki dobrze do tego pielęgnują :)

      Usuń
  14. beautiful post dear! :)
    I'm now following you #682, how about follow for follow? ^_^

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, słodko.
    Coś dla mnie z przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba zjadłabym ten balsam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: