Recenzja: Jedwabne mleczko do włosów - odżywka BingoSpa


Zawsze jak wybieram odżywki z jedwabiem boję się o przetłuszczenie włosów, chociaż bardzo dobrze na nie działają. Wybierając odżywkę BingoSpa kolejny raz obawiałam się niepotrzebnie.

Kilka słów od producenta:
Jedwabne mleczko BingoSpa do włosów - odżywia i pielęgnuje włosy, ułatwia ich rozczesywanie po umyciu. Szczególnie polecane do włosów suchych, matowych, po zabiegach fryzjerskich. Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa nawilżający, ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące ułatwiają rozczesywanie. Proteina jedwabiu posiada znaczne pokrewieństwo do protein występujących w skórze i włosach. Dzięki temu rozpuszczalne białko jedwabiu może tworzyć na powierzchni włosów film ochronny, który wygładza ich powierzchnię. Nadaje to włosom przyjemny chwyt, poprawia ich czesalność. Proteiny jedwabiu posiadają ładunek elektrostatyczny przeciwny do ładunku włosów, dzięki czemu preparat posiadający w swoim składzie proteiny jedwabiu silnie przywierają do ich powierzchni. Po zastosowaniu jedwabnego mleczka BingoSpa włosy mniej się elektryzują i stają się bardziej gładkie. Nabierają jedwabistego połysku oraz miękkości. 
Więcej informacji:

Moja opinia:
Buteleczka plastikowa, bezbarwna pozwala kontrolować zużycie. Dziura przez którą dozujemy produkt mogłaby być mniejsza, bo czasami zdarza się, że wyleci jej za dużo. Etykietka przekaże nam podstawowe informacje o produkcie.
Mleczko jak widać jest białe, ma lekko perłową poświatę. Bardzo ładnie pachnie, delikatnie, bez nuty chemii. Konsystencja lekko gęsta, ale bardzo lekka.


Pierwsze co jest zauważalne po zmyciu to łatwość rozczesania włosów. Nie są splątane po myciu, a dość gładkie. Po wyschnięciu ładnie się błyszczą i lśnią zdrowiem. W dzień także włosy mniej się plączą. Nie są przy tym przeciążone i nie przetłuszczają się szybciej. Jedwabne mleczko do włosów- odżywka wygładza włosy i nadaje poczucie nawilżenia przez cały dzień- piszę o dniu, bo lubię myć włosy codziennie (mimo iż mogę myć co dwa dni).


Mleczko przeciwdziała elektryzowaniu się włosów. Chociaż rzadko mi się to zdarza, ale od kiedy używam tego kosmetyku to ani razu się nie zdarzyło. Włosy są skondycjonowane, gładkie i proste. Nie odstają żadne kosmyki, a i baby hair są ujarzmione i nie odstają na głowie jak meszek :)


Jedwabne mleczko nawilża nie tylko włosy, ale i skórę głowy. Uspokaja ją, kiedy jest rozdrażniona. Odżywkę mogę nakładać od samej nasady włosów. 

Komentarze

  1. Kiedyś zastanawiałam sid nad tą odżywką, teraz żałuję że jej nie wzięłam😑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam podobny szampon BS i byłam zadowolona, dlatego skusiłam się na tą odżywkę :)

      Usuń
  2. Jedna z moich ulubionych marek ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nic nie miałam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli tak fajnie nawilża i włosy i skórę to ja muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam i lubię ;) Ogólnie jestem zakochana w tej marce ;) tania i dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kilka produktów BingoSpa, ale nie miałam nic do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś ciągle używałam jedwabiu do włosów, ale jakoś przestałam ;) przez to mleczko kusi mnie, żeby wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mleczko do włosów :)
    Ja najczęściej decyduję się na silne nawilżenie ostatnio, bo po prostu uwielbiam.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silne nawilżenie jest mega dobre dla włosów :)

      Usuń
  10. Miałam kiedyś ich żel pod prysznic, ale miłości nie było;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bałabym się że mogłaby moje włosy za bardzo obciążyć :( chyba że nakładałabym od połowy nie od nasady jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam nic tej marki.
    Odzywka wygląda zachęcająco.
    Jak ją kiedyś zobaczę w sklepie to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnio przepadam za tę firmą po moich z nią przygodach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszukam jej i wypróbuje ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no proszę, u mnie na blogu też bingo spa:D

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam już okazję testować kilka produktów bingo spa i całkiem miło je wspominam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio testuje zestaw z zieloną glinką :) szampon, maska i odżywka :) jak dla mnie nr 1 na ten czas, w końcu będę mogła rzadziej myć włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glinka nie tylko odżywia, ale i przeciwdziała przetłuszczaniu, bardzo dobry wybór :)

      Usuń
  18. nie miałam tej odżywki, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam jak dla mnie bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: