Recenzja: Zielony pomidor- konfitura z zielonych pomidorów- Polskie smaki- Luks Pomada


Pomidorki jem bardzo często, ale dzisiaj o tych zielonych w innym wydaniu od Luks Pomada :)

Kilka słów od producenta:
Konfiturę wytwarzamy poprzez długie smażenie zielonych pomidorów z dodatkiem jabłka i cynamonu. Powstaje zaskakujący, wyjątkowy, lekko cierpki smak z długim winnym posmakiem, w którym można wyczuć nuty orzechów włoskich i cynamonowych karmelków.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Drobny słoiczek skrywa w sobie wspaniałą konfiturkę. Na etykietce mamy najważniejsze informacje. Każda z konfitur powstaje tradycyjnie- smażeniem całych owoców- w tym wypadku zielonych pomidorów. 


Konfitura ma brązowy odcień, widoczne są w niej kawałki pomidorów. Smakowo konfitura jest zrobiona bardziej na słodko. Wyczuwalna jest słodycz, cynamon i lekki posmak orzechów.


Ja generalnie wolę pomidorki na słono lub na ostro. Jednak Zielony pomidor to wspaniała propozycja do wszelkich sosów do których dodajemy pomidory z puszki. U mnie najlepiej się sprawdził w przypadku gulaszu z pomidorami. Dla lepszego smaku warto dodać dwie łyżeczki konfitury. Szczególnie kiedy robimy go pikantnego.


Konfitura w tej roli ujednolica smak ;)

Komentarze

  1. nigdy nie jadłam zielonych pomidorów :) i jakoś nie wyobrażam sobie ich z jabłkami i cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wyobrażałam, ale dodany do sosu fajnie urozmaica smak :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt, może kiedyś się skuszę i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sięgam po takie produkty. Wolę zjeść świeże owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich pomidorków jeszcze nie jadłam, ale bardzo mnie zaciekawił ich smak, więc bardzo chętnie kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym zaryzykować i dodać do sosu tej konfitury.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe czy by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm z ciekawości bym skosztowała

    OdpowiedzUsuń
  8. do sosów na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja uwielbiam takie pyszności! To jest fantastyczna propozycja. Oczywiście, że bym spróbowała. Fajnie wygląda, nawet zachęcająco. Nic, tylko się skusić! :)
    Mniam!
    Pozdrowionka poniedziałkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z LOONIA - do sosów mniam mniam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem smaku tej konfiturki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hm chętnie bym zjadła :) zielone pomidory to jadłam tylko jak babcia robiła takie surówki w słoiku na zime ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi smaka na gulasz z takim zielonym pomidorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wygląda to apetycznie ale chętnie spróbowałabym tej konfitury :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: