Recenzja: Mini nawilżacz powietrza USB Magiczny Miś- BeautyBigBang


Bardzo lubię olejki eteryczne, ale po dłuższym czasie stosowania kominek nie wygląda najlepiej. Na nawilżacz powietrza czaiłam się od dłuższego czasu, aż nadeszła okazja i otrzymałam tego słodkiego maluszka od BeautyBigBang :)


Magiczny Miś przychodzi w kartoniku, w środku wszystko jest dobrze wyprofilowane, tak więc misiek nie skacze w pudełku podczas podróży przez świat. Do nawilżacza dołączony mamy kabelek USB oraz dodatkowy wkład- drugi na wymianę, jeden jest już zamontowany w misiu.


Aby zaaplikować wodę z olejem eterycznym czy solankę termalną wystarczy zdjąć pokrywkę, czyli głowę misia. Została ona przymocowana malutkimi magnesami i blaszkami. 


Pod pokrywką mamy umieszczony wkład, wystarczy lekko przekręcić aplikator i mamy go w dłoni.


Panda LED Essential Oil Aroma Air Humidifier włączamy poprzez podłączenie go do portu USB, czyli laptopa, tabletu czy przejściówki. Z boku jest "gniazdko", tam podłączamy drugą stronę kabla. 



Wciskamy guziczek z przodu i zaczyna się unosić para :) Guzik wygląda jak pępek misia :D


Misiek jest bańkowaty, dostępny w trzech odcieniach- czarno- biały, który wygląda jak panda, miętowy oraz różowy. To nie tylko odświeżacz powietrza, ale fajna ozdóbka, którą możemy postawić w każdym miejscu w domu, a jeżeli mamy przejściówkę to wszędzie możemy go uruchomić.


Para jest dość wysoka, wydostaje się na około 20- 30 cm. Nie jest gorąca, więc możemy siedzieć praktycznie przy misiu. Pojemność zbiorniczka to 80 ml. Wystarcza to na około 4 godziny nawilżania. Produkt w ogóle nie hałasuje, jedyne co słychać to ciche syczenie. 


Jeżeli chcielibyście zamówić Mini nawilżacz powietrza USB Magiczny Miś lub inne produkty mam dla Was kupon zniżkowy :)

Komentarze

  1. Ale słodko on wygląda! Idealny do pokoju dziecka i nie tylko!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy nawilżacz :) Słodko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak z tego misia :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglada ten odświerzacz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny do pokoju dziecka: D Uroczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim za sam wygląd bym tego słodziaka przygarnęła.
    A tu jeszcze działanie fajne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Moim dziewczynkom na pewno by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawilżacze powietrza to naprawdę świetna sprawa :) W domu niestety jeszcze nie mam takiego urządzenia, ale myślę nad jego zakupem. Mamy kilka takich nawilżaczy w pracy, gdzie niestety nie da się otworzyć okno (19 piętro nowoczesnego wieżowca, więc możemy tylko pomarzyć xD), więc przy wszechobecnej klimatyzacji działają wręcz zbawiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, dla mnie to by była mordęga, chociaż klima fajna sprawa :)

      Usuń
  9. Nawilżacz by mi się czasami przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny!!!! przydałby się mojej córce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie fajne :) Podoba mi się ten mały gadżet

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki miś :) Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy jest :) Chętnie bym się takim nawilżała hehe w trakcie alergii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna rzecz, przydałby mi się taki miś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy w domu dwa nawilżacze, ale żaden nie wygląda tak słodko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: