Recenzja: Sól do kąpieli z mikroelementami "Tropical Fruits" BingoSpa


Wszelkie umilacze kąpieli są mile widziane, więc sól BingoSpa cały czas była w użyciu :)

Kilka słów od producenta:
Kąpiele z solą BingoSpa są prawdziwym dobrodziejstwem dla skóry. Sól dzięki zawartości mikro – i makroelementów w czystej postaci, które są dobrze przyswajalne przez skórę, wzmacniają i ujędrniają. Regularne kąpiele BingoSpa  zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu skóry, poprawiają przemianę materii w komórkach oraz przyczynia się do regeneracji skóry. Rozpuszczone w wodzie mikroelementy wyrównują stężenie pomiędzy kąpielą w wodzie, a elektrolitami zawartymi w komórkach skóry. Dzięki temu jony mikroelementów nie są ze skóry wypłukiwane. Wytworzona z naturalnej j soli kamiennej nasycona jest aromatem owoców tropikalnych i Retinolem. Kąpiel BingoSpa odświeża i relaksuje.
Więcej informacji:

Moja opinia:
Sól BingoSpa zapakowana jest w plastikowy słoiczek. Zanim ją otworzymy jest okryta folią, mamy więc pewność że produkt jest nowy. Opakowanie jest odkręcane.
Sól ma przyjemny brzoskwiniowy odcień. Przyjemny zapach pieści zmysły, szczególnie podczas kąpieli. To zapach tropikalnych owoców, głównie wyczuwam tu mango i ananas. Bardzo orzeźwiająca dawka, słodkości.


Sól to przyjemny umilacz kąpieli. Ta jest dość drobna, więc rozpuszcza się całkowicie. Tropikalny zapach jest otulający, lekko słodki. Działa relaksująco podczas kąpieli. Zarówno ciało jak i umysł od razu opuszcza stres i napięcie. Szczególnie odczuwalne jest to w mięśniach. 


Sól do kąpieli z mikroelementami "Tropical Fruits" BingoSpa działa lekko rozleniwiająco. Zauważalne jest delikatne nawilżenie skóry, ukojenie jej, a także regeneracja. Sól bogata jest w mangan, kobalt, cynk, żelazo, miedź i chrom- ważne mikroelementy, które podczas kąpieli możemy uzupełnić.


Sól może także posłużyć nam jako peeling. Dobrze ściera martwy naskórek, i przywraca gładkość. 

Komentarze

  1. Ja niestety nie mogę korzystać z tego typu umilaczy - brak wanny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, ja nie wyobrażam sobie bez niej łazienki :P

      Usuń
  2. Jak ja dawno nie używałam soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie musi być jakaś przy każdej kąpieli :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za solami, kiedyś się zraziłam i teraz nie potrafię sie przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta sól :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie mam wanny, bo chętnie przetestowałabym powyższą sól.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie mogę przekonać do takiej soli,
    wolę żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sól do kąpieli do podstawa. Zawsze muszę mieć zapas. Ta wydaje się być naprawdę fajna.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kąpiele w soli:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. JA już dawno się nie moczyłem w wannie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi świetnie, a szczególnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają fajne produkty, a ta sól będzie idealna na lato, które mam nadzieję zawita do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie taka sól się nie przyda (ah ten prysznic).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mango i ananas totalnie mnie przekonały :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie miałam żadnej soli do kąpieli a swego czasu używałam takie produkty codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach w sam raz na okres wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj dawno nie miałam nic z bingo spa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: