Recenzja: ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Rozświetlacz do twarzy- Amway


Rozświetlenie to bardzo pożądany efekt ostatnio. Jak dotąd używałam tylko tych sypkich i sprasowanych, jednak to ten płynny Amway podbił moje serce :)

Kilka słów od producenta:
Rozświetl skórę i podkreśl rysy twarzy w ciągu kilku chwil, korzystając z ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Rozświetlacza do twarzy. Aksamitnie kremowa formuła łączy w sobie złote, różowe i białe perły 3D, które natychmiast rozjaśniają skórę i nadają jej subtelny blask. ARTISTRY SIGNATURE COLOR Rozświetlacz do twarzy umożliwia podkreślenie urody w szybki i prosty sposób.
  • Wykończenie o delikatnym połysku w subtelnym odcieniu różu.
  • Unikalne połączenie różowych, złotych i białych pereł 3D.
  • Testowany pod kątem okulistycznym – odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.
  • Testowane dermatologicznie.
  • Testowane alergologicznie.
  • Produkt bezzapachowy.
  • Produkt odpowiedni do pielęgnacji wszystkich typów skóry, w tym skóry wrażliwej.

  • Produkt odpowiedni do pielęgnacji wszystkich typów skóry, w tym skóry wrażliwej.
  • Rozświetla skórę i nadaje jej promienny wygląd i zdrowy blask.
  • Fantastyczna kremowa formuła jest bardzo łatwa w aplikacji. 
  • Kremowa formuła jest niezwykle trwała i zapewnia idealne krycie skóry. 
  • Nie zatyka porów. 
Więcej informacji:


Moja opinia:
Klasyczny design opakowania- czarny ze złotymi napisami skrywa taką samą tubkę, z tym że koreczek jest metalicznie różowy. Drobny dzióbek pozwala na nabranie tyle produktu, ile trzeba- a wystarczy go niewiele, aby rozświetlić twarz lub chociażby kości policzkowe.
ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Rozświetlacz do twarzy jest płynny, ale nie rzadki, a lekko kremowy. Połyskuje na odcień lekko różowy i perłowy. Coś pięknego :) Właściwie to wyglądają jak mikrodrobinki zatopione w odżywczym kremie. Płynna konsystencja zapewnia szybką i łatwą aplikację.


Wystarczy sklepać cieniutką warstwę, aby nadać skórze blasku. Odcień sprawia, że dopasowuje się do koloru skóry. Kosmetyk od razu po nałożeniu lekko rozjaśnia i rozświetla skórę, tworzy piękną, gładką taflę, delikatnie lustrzaną. W łatwy sposób możemy rozświetlić i podkreślić atuty urody.


Rozświetlacz daje przyjemne wykończenie bardzo subtelnie różowe. Nie trzeba zatem już stosować różu. Skóra lekko muśnięta produktem Amway czyni skórę wizualnie ładniejszą, zdrowszą. Przez cały dzień zapewnia promienny wygląd. Rozświetlacz lekko odbija światło, ale nie- nie świecimy się :) 


Kosmetyk dobrze kryje, nie rozmazuje się. Przez cały dzień nie wymaga poprawek, jest bardzo trwały. Przy skórze mieszanej nie wysusza i nie wpływa na mocniejsze świecenie w ciągu dnia. Możemy go używać zamiast różu do policzków, rozświetlać całą twarz, łuk kupidyna itp.


Produkt był testowany dermatologicznie i alergologicznie. Nie posiada zapachu i jest bezpieczny dla każdego rodzaju skóry. Podczas używania nie zaznałam żadnej nieprzyjemnej niespodzianki w postaci wyprysków, zaskórników czy alergii.

Komentarze

  1. JEstem ciekawy jak wygląda na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego rozświetlacza, ale wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe uzywałam jeszcze nigdy rozswietlacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu się zaprzyjaźniam z rozświetlaczem :)

      Usuń
  5. Efekt wydaje się być bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że kosmetyk nie zatyka porów.Na dłoni prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt na dłoni przepiękny. Jestem wielką fanką kremowych produktów. :)
    Pozdrawiam, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie wtapia się w skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o nim nie słyszałam. Z rozświetlaczami jest tak, że muszę zobaczyć efekt na kości policzkowej zanim się skuszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm szkoda, ze nie pokazalas efektu na buzi! Ale produkt wydaje sie ciekawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa jak wygląda na twarzy i czy nadaje się do cery mieszanej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, sama jestem posiadaczką cery mieszanej :)

      Usuń
  13. Moja skóra błyszczy się na co dzień więc rozświetlacze są mi nie potrzebne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, dobry podkład matujący i rozświetlacz w sam raz ;)

      Usuń
  14. Wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się efekt tego rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej nie używam rozświetlacza- podkreśla niedoskonałości cery.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na wielu tutorialach na YouTube mozna wlasnie zauważyć , ze za granica głownie rozswietlacza w takiej formie płynnej są bardziej popularne :) nigdy nie stosowałam takiego rozswietlacza , jak juz to stawiam na prasowane produktu i przymierzam sie do zakupu rozswietlacza od Becca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, powiem Ci że rozświetlacz w formie płynnej jest dużo lepszy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: