Recenzja: ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Zestaw do brwi- Amway


Lubię mieć kilka produktów w jednym miejscu, tak jak w przypadku produkty Amway :)

Kilka słów od producenta:
Nadaj kształt, wyprofiluj łuk, unieś i wygładź swoje brwi za pomocą kompaktowego ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Zestawu do brwi 7 w 1. Podkreśl swoje brwi i bądź zawsze przygotowana na poprawę makijażu w dowolnym miejscu i czasie. ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Zestaw do brwi to narzędzie niezbędne w każdej damskiej torebce.


  • Praktyczny zestaw 7 w 1
  • Odpowiedni dla wszystkich typów skóry
  • Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe
  • Testowany dermatologicznie
  • Testowane alergologicznie
  • Produkt bezzapachowy
  • Praktyczny i wygodny w stosowaniu
  • Możliwość dostosowania koloru do indywidualnych preferencji
  • Długotrwałe krycie

Moja opinia:
Czarne pudełeczko skrywa luksusowe opakowanie. Po otwarciu ukaże nam się praktyczne lustereczko oraz trzy produkty do brwi Amway- 2 cienie- Espresso i Taupe, a także wosk do stylizacji brwi. To jeszcze nie koniec, ale o tym za chwilę. Zatrzymam się najpierw przy samych kosmetykach.


Wosk jest kremowy, łatwo go zaaplikujemy, cienie nie sypią się i nie pylą ani podczas nakładania na pędzel, ani podczas aplikacji. Sam wosk już lekko nadaje koloru i wypełnia drobne ubytki. Przy tym ładnie układa brwi, nadaje im pożądanego kształtu i lekko nabłyszcza. Brwi się stają zwarte i nie ma mowy o odstających włoskach. 


W zależności od odcienia naszych brwi możemy użyć jaśniejszego lub ciemniejszego. Oba produkty ładnie podkreślają brwi, nadają im ciemniejszego odcienia i wypełniają ewentualne przestrzenie między włoskami. Przy ciemnych brwiach możemy użyć jaśniejszego cienia dla lekkiego rozjaśnienia skóry pod łukiem brwiowym dla stworzenia kontrastu. Z tym zestawem w łatwy sposób można nadać brwiom kształt, ułożyć je na cały dzień i to bez zbędnych poprawek. Dzięki efektowi wypełnienia brwi są optycznie zagęszczone. Efekt można oczywiście stopniować. Możemy lekko podnieść brew, zarysować jej linię, obrysować.


Pod kosmetykami znajdziemy także małą szufladkę, która skrywa kolejne skarby potrzebne do stylizacji brwi :) W środku ukryta została mini szczoteczka, pęseta oraz skośnie ścięty pędzelek. Szczoteczką możemy w każdej chwili rozczesać brwi, ewentualnie też rzęsy. Pędzelek ma gęste i zwarte włosie, ale jest mięciutki. Pęseta to must have każdej z nas. ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Zestaw do brwi to 7 w 1, które możemy mieć zawsze przy sobie w torebce. Mały kształt pozwala mieć produkt(y) zawsze przy sobie.


Produkt nie posiada zapachu, został przetestowany dermatologicznie i alergologicznie. Nie pozostało nic innego jak bawić się paletką i dodatkami :)

Komentarze

  1. Mam zestawik innej firmy i trochę ciemniejszy. Ten zestaw dla mnie zbyt jasny, ale prezentuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor wyszedł lekko przekłamany niestety, w rzeczywistości jest ciemniejszy :)

      Usuń
  2. Musiałabym u siebie przetestować ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki, tylko ten wosk trochę jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Ciekawa propozycja. Nie wiedziałam, że istnieje taka marka i ma tak fajny produkt.
    Z wielką chęcią bym przetestowała. Lubię poznawać nowe kosmetyki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny blog :) aż miło się na to wszystko patrzy :)
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... nie słyszałam oze tej marce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zobaczyłabym na zdjęciach jaki dają efekt na brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, (prawie) wszystko w jednym.
    Dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi się taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktyczny produkt, choćby ze względu na opakowanie,które jest malutkie. Ja na razie używam do brwi przezroczystego żelu,bo jeszcze nie znalazłam dla siebie dobrego koloru w formie cienia czy jakiejkolwiek innej 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się takie cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne trio, ja na razie używam flamaster:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam paletki nyx z woskiem, lubię też kredki z loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten zestaw, spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie paletki do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie rzeczy :) Zawsze to brwi ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny produkt ;) w ogóle mam słabość do tych mini pęsetek i grzebyków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie fajny zestaw :) ja brwi nie maluje, jedynie na większe okazje a tak to mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego to akurat nie używam i podziwiam tych co wiedzą jak się z tym obejść. 😃

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: