Recenzja: Szampon borowinowy i 5 ziół wzbogacony olejem arganowym BingoSpa


Borowina jak dotąd świetnie się u mnie spisuje, tak samo jak ziółka. A jak działa połączenie tych składników w wydaniu BingoSpa?

Kilka słów od producenta:

    Szampon borowinowy BingoSpa wzbogacony olejem arganowym zawiera starannie dobraną kompozycję pięciu naturalnych ekstraktów  ziołowych:
    • z rumianku,
    • arniki,
    • bluszczu,
    • nagietka
    • jasnoty białej.
    Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.
    Doskonały rezultat:
    • skutecznie oczyszczone włosy i skóra głowy,
    • odświeżone i puszyste włosy 
    • włosy lekkie i pełne życia
    Więcej informacji:


    Moja opinia:
    Buteleczka typowa dla produktów BingoSpa- z przezroczystego plastiku, zamykana na tzw. klik. Można jednak odkręcić i cały koreczek, aby przelać odpowiednią ilość szamponu.
    Kosmetyk ma pomarańczowy odcień, bardzo soczysty. Zapach jest bardzo ładny, odświeżający, tak też działa na skórę głowy i włosy. Konsystencja średnio gęsta, łatwa w aplikacji.


    Szampon borowinowy i 5 ziół wzbogacony olejem arganowym obficie się pieni, tym samym dobrze myjąc włosy oraz oczyszczając skórę głowy. Domywa oleje czy naftę oraz środki stylizacyjne. Po umyciu włosy nie są splątane, łatwo je rozczesać. W połączeniu z dobrą odżywką szampon daje świetne rezultaty. Kosmki są bardziej lśniące, sprężyste i mięciutkie w dotyku.


    Mogę powiedzieć, że po myciu włosy są nawilżone, ale większego odżywienia nie doświadczyłam. Jest ono dość subtelne. Włosy są za to lekkie, sypkie, delikatne. Nie wiem także czy to zasługa ziół czy borowiny, ale widoczne są baby hair, które rosną wzmocnione. Nie zauważyłam żadnego wysuszenia, czy podrażnienia skóry głowy po użyciu.

      Komentarze

      1. Fajny jako podstawowy produkt :) rzadko używam tej marki

        OdpowiedzUsuń
      2. Nie do końca przekonuje mnie Bingospa, mogłabym się skusić na coś do pielęgnacji, ale szampon raczej odpada

        OdpowiedzUsuń
      3. Wygląda sensownie :) Warto przyjrzeć się mu bliżej :)

        OdpowiedzUsuń
      4. Bardzo lubię borowinę w kosmetykach :)

        OdpowiedzUsuń
      5. Brzmi bardzo ciekawie, zwłaszcza te zioła mnie zachęcają, ciekawe jak na wrażliwą skórę głowy by podziałał :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Szampon jest dość delikatny, więc szkody nie powinien wyrządzić :)

          Usuń
      6. Całkiem fajny szampon, niestety nie miałam okazji jeszcze używać :)

        OdpowiedzUsuń
      7. jakoś nie jestem przekonana do tej marki

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Właśnie nie rozumiem, dlaczego dziewczyny nie mają do niej przekonania;)

          Usuń
      8. mam go w zapasie, ciekawe jak u mnie się spisze ;)

        OdpowiedzUsuń
      9. Świetna!
        Wiele dobrego słyszałam o szamponach borowinowych.
        Z przeogromną chęcią bym go przetestowała, bo właśnie czegoś takiego poszukuję.
        Lubię większe pojemności szamponów, a nie jest to jakiś element obowiązkowy.
        Pozdrawiam :)

        OdpowiedzUsuń
      10. Jak pojawiły się nowe włoski to bardzo dobrze o nim świadczy :)

        OdpowiedzUsuń
      11. Aż wstyd się przyznać ale nigdy nie miałam nic z tej firmy.

        OdpowiedzUsuń
      12. Nie miałam styczności jeszcze z tym produktem :)

        Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

        OdpowiedzUsuń
      13. Intrygują mnie wszelkie borowinowe kosmetyki :)

        OdpowiedzUsuń
      14. Chyba kiedyś miałam i strasznie plątał mi włosy.

        OdpowiedzUsuń
      15. Fajnie, że ten szampon się u Ciebie sprawdził :) Osobiście nie miałam jeszcze nic z Bingospa... :)

        OdpowiedzUsuń
      16. nie miałam jeszcze nic z tej firmy...

        OdpowiedzUsuń
      17. Ja też używam, kupiłam w internecie bingospa.eu. I też polecam, włosy puszyste

        OdpowiedzUsuń
      18. wydaje mi się, że kiedyś miałąm ;P

        OdpowiedzUsuń

      Prześlij komentarz

      Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
      Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
      Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

      Popularne posty: