Recenzja: Feromony The Edge Woman- Feromony.pl


Każdy marzy o tym, aby zachwycać innych czy być duszą towarzystwa lub by zawsze wszystko szło po maśle. Czy feromony mogą w tym pomóc? Dzisiaj pod lupą The Edge Woman :)

Kilka słów od producenta:
Czy chcesz mieć tak wielkie powodzenie, tak wielką pewność siebie, tak dużą atrakcyjność, o jakiej inni mogą tylko pomarzyć? 
Poznaj The EDGE. Sprawdzony sposób na wyróżnienie się z tłumu. 

e EDGE to skoncentrowana mieszanina zaawansowanych związków semiochemicznych zwanych feromonami. Gdy masz na sobie The EDGE, pachniesz jak pewny siebie, seksualny lider, któremu nie można się oprzeć (działanie udowodnione naukowo!). Zwiększasz swoją atrakcyjność, emanujesz namiętnością, tryskasz pożądaniem i wpływasz na to, jak odbierają Cię inni. Płeć przeciwna zaczyna widzieć w Tobie osobę atrakcyjną, pewną siebie i seksualną. Ty sam stajesz się bardziej towarzyski, przebojowy i skłonny do flirtu. Po prostu - pachniesz jak człowiek pewny siebie, seksualny, któremu nie można się oprzeć


Jak to działa?
The EDGE oparty jest na najwyższej jakości związkach (czystość powyżej 98%), które skutecznie podkreślają Twoją osobę w towarzystwie innych ludzi. Feromony zawarte w The EDGE docierają do narządu VNO znajdującego się w nosie płci przeciwnej i stymulują tę część mózgu, która jest odpowiedzialna za pierwotne, seksualne instynkty. Wystarczy 1. aplikacja, aby zwiększać podniecenie, potęgować pożądanie i wyzwalać namiętność. Jeden flakon The Edge zawiera 4 specjalne dobrane feromony (Androstenol, Androstenon, Androstadienon, Estratetraenol), które według przeprowadzonych badań naukowych wpływają na instynktowne reakcje ludzi w Twoim otoczeniu. Potwierdzają to liczne opinie stałych klientów, którzy od wielu lat stosują The EDGE. 



The EDGE to feromony lidera. Niesamowite feromony podkreślające Twoją osobowość. Mając na sobie The EDGE łatwiej osiągasz status przywódcy grupy. Inni są bardziej skłonni, aby podporządkować się Twoim poleceniom i przyjąć Twój punkt widzenia. O wiele szybciej znajdujesz się w centrum zainteresowania, a ludzie częściej zabiegają o Twoją aprobatę. The Edge zaaplikowany na skórę w naturalny sposób podnosi asertywność i pewność siebie. Kilka kropel tej perfekcyjnie opracowanej substancji pobudza obszary mózgu odpowiedzialne za decyzyjność i otwartość wobec innych. Dlatego feromony The Edge wpływają na swobodę w kontaktach z innymi, co przekłada się na sukcesy towarzyskie, zawodowe i seksualne.


W 2002 roku na Northumbria University przeprowadzono doświadczenie, badające wpływ feromonów na człowieka. Dwie grupy kobiet oceniały fotografie przedstawiające tych samych mężczyzn. Grupa kobiet, która wdychała feromony, oceniała atrakcyjność mężczyzn jako o wiele wyższą, niż kobiety, które wdychały placebo. Feromony zwiększyły atrakcyjność mężczyzn w oczach kobiet. Podobny efekt zaobserwowano u mężczyzn. W innym eksperymencie zauważono, że feromony przesuwają cechy fizyczne kobiety na drugi plan. Dla mężczyzny będącego pod wpływem Estratetraenolu kobieta staje się atrakcyjna niezależnie od faktycznej urody. Ty także możesz wykorzystać sekret podświadomego wpływu feromonów do wzmocnienia Twojej atrakcyjności. 


Wyobraź sobie, jak osoby przeciwnej płci patrzą na Ciebie w sposób pełen pożądania, wręcz pożerają Cię wzrokiem, pragną znaleźć się jak najbliżej Ciebie. To właśnie feromony są w dużej mierze odpowiedzialne za seksualne przyciąganie między ludźmi. Naukowcy z Berkeley University wykazali, że feromony w kontekście seksualnym potęgują podniecenie aż o 200%Jeśli pragniesz budzić w innych pożądanie, sprawdź The Edge, które otoczą Cię niewidzialną aurą namiętności. Proporcje trzech różnych feromonów w składzie The Edge zostały opracowane przez lata laboratoryjnych testów, dlatego też dają efekt, którego nie zagwarantuje Tobie żaden inny produkt.


The Edge Woman

Idealny dla kobiety pragnącej czuć się piękną i emanować aurą seksapilu.
Piękny kwiatowy zapach, wychwalany przez klientki! The EDGE Woman podkreśli Twoją kobiecość i pozwoli Tobie lśnić jak nigdy dotąd. The EDGE Woman wydobywa Twoje naturalne piękno i podkreśla seksapil, budząc pożądanie otaczających Cię mężczyzn i zazdrość obserwujących Cię kobiet. Zachwyć wszystkich swoją osobą!
Kup The EDGE, aby:
  • otoczyć się aurą nieodpartego seksapilu
  • podkreślić swoją osobę (efekt lidera)
  • zwiększyć pewność siebie, decyzyjność, asertywność
  • osiągać sukcesy w kontaktach z innymi.
Więcej informacji:


Moja opinia:
Pudełeczko ładne, czerń kojarzy się z elegancją, a róż z delikatną kobiecością. W środku znajdziemy flakonik- niewielki, mający 25 ml, który zawsze możemy mieć ze sobą w torebce. Buteleczka nie wyróżnia się spośród tych z perfumami, dlatego jeżeli ktoś się nie przypatrzy to nawet nie będzie wiedział, co skrywa flakonik.
Muszę jeszcze nadmienić, że paczka przyszła bardzo dyskretnie. Nie znalazłam na niej żadnego napisu feromony.pl czy cokolwiek innego. Więc nawet jeżeli martwimy się o to, że osoba postronna przyuważy paczkę, to nie będzie wiedziała skąd jest i co jest zawartością :)


Zanim przejdę od działania najpierw troszkę o zapachu. Podobno zapach feromonów nie jest przyjemny, dlatego obawiałam się że zapach nie do końca zakryje woń feromonów. A tu proszę! Zapach to przyjemna niespodzianka. Przypomina mi bukiet świeżych kwiatów skroplonych poranną rosą. To kwiatowy zapach, świeży i lekki jak rosa. Przyprawia kobietę urokiem i powabem. Ten uroczy aromat unosi się na skórze przez bardzo długi czas po aplikacji.


Podeszłam do działania feromonów bardzo sceptycznie. Co prawda każdy z nas je "produkuje" i działają one na otoczenie, ale feromony w buteleczce? Użyłam pierwszy raz The Edge pewnego dnia z rana, cały czas towarzyszyło mi sceptyczne nastawienie. Dopiero przełom nastąpił jak wyszłam do sklepu. W sklepie łapałam bardzo dużo spojrzeń od ludzi. Przez chwile myślałam, że mam coś na twarzy, albo poplamioną bluzkę. Skręciłam w pusta alejkę, wyciągnęłam lusterko. Na twarzy nic nie mam, wszystko czyste. Co jest w takim razie? Dopiero wychodząc ze sklepu zdałam sobie sprawę, że mam na sobie jedną dawkę The Edge.


Co prawda nie spodziewałam się powalających efektów, wręcz nie spodziewałam się żadnych, a tu proszę! Nie jest tak, że po feromonach od razu ludzie się będą na Was rzucać, podrywać. Dużo zależy od sytuacji. Jak mówię pierwszego dnia to było gradobicie spojrzeń. Innym razem wzbudzanie większego poruszenia i skupienie uwagi osób. Feromony to łatwy sposób, aby podkreślić swoja osobę. W innych sytuacjach- jak impreza czy posiedzenie w pubie, dochodzi już do bliższego kontaktu. Pojawiają się zaczepki, próby rozmów, ludzie widocznie bardziej interesują się Tobą. Kiedy spotkałam się z koleżanką stwierdziła, że coś się we mnie zmieniło, ale nie umiała powiedzieć co. Tylko twierdziła, że jestem jakby odmieniona. Wszystkie te sytuacje to tylko przykłady, ale po poznaniu działania feromonów już wiem, że można w łatwy sposób dopomóc sobie na rozmowie kwalifikacyjnej czy na randce ;) Szczególnie teraz, w ciepłe dni widoczne jest ich działanie. Myślę, że ciepło w sposób gwałtowniejszy "roznosi" je do nosków innych i naszego. Nam także nie umknie działanie feromonów. Jakiś czas po aplikacji zauważam u siebie przede wszystkim lepszy humor, zwiększoną ilość energii, takiej pozytywnej energii. To świetny poprawiacz humoru i bodziec do dobrej zabawy przy spotkaniach w gronie znajomych.


Ja od razu znalazłam najlepszą dawkę dla siebie- jedno psiknięcie. Nie próbowałam nawet dwóch czy więcej. Jeżeli przesadzimy to możemy spotkać się z odwrotnym skutkiem. The Edge należy zatem aplikować ostrożnie. Możemy aplikować na niego inne perfumy, kiedy zapach się ulotni. Przy aplikacji na ubranie, zamiast na skórę, działanie jest widoczne do prania lub i dwóch. 
Muszę przyznać, że produkt to dla mnie miłe zaskoczenie. Feromony The Edge Woman wyszły spod szyldu LaCroy Chemicals- firmy która słynie z najlepszych feromonów w stosunku do jakości. 

Komentarze

  1. Ciekawa jestem jak u mnie sprawdziłby się ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowość jak dla mnie, ale ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy się z nimi nie spotkałam :) Bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam pewne żele które miały odmienić życie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam stężenie fero jest minimalne, plus trzeba zważyć na to, że żele się pienią i fero idą do odpływu od razu ;)

      Usuń
    2. ojjjjj... żartowałam... z tego opisu tych żeli.

      Usuń
    3. Ale pachniały ładnie;p

      Usuń
  5. jakoś nie wierzę w takie specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w nie wiadomo jakie działanie nie ma co wierzyć :)

      Działanie feromonów jest subtelne, to suplementy osobowości. Feromony wzmacniają emocje, które już istnieją, nie tworzą nowych. To nie magiczny eliksir :)

      Usuń
  6. Nie znam.
    Może i bym się skusiła.
    ...choć co do zapachów... jestem wybredna! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też nieperfumowane, które miesza się ze swoimi ulubionymi perfumami :)

      Usuń
  7. Kiedyś o tym słyszałam, ale nie zagłębiałam się w temat. Powiem szczerze, że chętnie bym wypróbowała i zobaczyła, czy rzeczywiście by zadziałały w moim przypadku ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę, ale nie powiem ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię poznawać nowe zapachy, tej marki nie znam, ale na pewno warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym kiedyś i szczerze chciałabym wypróbować :D ciekawe i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy tu wypisujesz. Markę muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna recenzja! skusze się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe :) Ale chyba bym się nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: