Recenzja: Gorvita Żel z Arniką i Bursztynem - CredoPR


Kilka razy w roku zdarza mi się niedokrwistość... wystarczy wtedy, że lekko się gdzieś puknę i siniaki gotowe. Ostatnio przychodzi mi z pomocą jednak żel Gorvita, który otrzymałam od CredoPR.

Kilka słów od producenta: Działanie żelu jest związane z naturalnymi właściwościami arniki górskiej i ekstraktu z bursztynu stosowanych od lat m.in. w medycynie ludowej. Poprawia krążenie w ściankach naczyń włosowatych dlatego polecany jest szczególnie do pielęgnacji skóry podrażnionej. Naturalne ekstrakty ziołowe zawarte w składzie przyspieszają proces regeneracji naskórka oraz zmniejszają sińce i opuchnięcia wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Łagodzi podrażnienia po ukąszeniach owadów. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę (panthenol i alantoina). Polecany dla każdego rodzaju cery przez cały rok.

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Żel zamknięty w sporej tubce, bardzo elastycznej, która wspomaga bardzo łatwe wydobycie produktu. Na odwrocie znajdziemy najważniejsze informacje od producenta. Tubka zamykana na tzw. "klik", jest to bardzo wygodne rozwiązanie. 
Żel jest mleczny, po kontakcie z ciepłą skórą może lekko spływać dlatego najlepiej od razu go aplikować. Pachnie bardzo ładnie, kwiatami (to chyba arnika), jest lekko słodki.


Jak dotąd na siniaki stosowałam jedynie maść arnikową. Żel jest dużo wygodniejszy, bo wchłania się po chwilowym masażu, nie pozostawia tłustej warstwy, więc nie brudzi ubrań. Działanie za to jest podobne. 



Nawet jak nabiję sobie siniaka, to nie musi przechodzić "transformacji" w postaci zmian odcieni na wszystkie kolory tęczy. Siniaki schodzą dużo szybciej i co najważniejsze- jeżeli faktycznie się gdzieś mocno uderzymy to żel zmniejszy obrzęk. Można zatem go stosować na opuchnięcia. 


Maść arnikowa nie wysusza skóry, a zostawia ją miękką i nawilżoną. Dlatego też można ją używać doraźnie na suchą skórę. Produkt ładnie łagodzi wszelkie podrażnienia i sprawia, że zaczerwienienia przybierają łagodniejszej barwy. Skóra jest zregenerowana.


Komentarze

  1. Chyba warto mieć taki produkt w kosmetycznej apteczce.:) Zwłaszcza latem, gdy upały nie pozwalają na ukrycie niektórych siniaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to ostatnio jest masakra z tymi siniakami. Ostatnio tyle miałam za młodu :)

      Usuń
  2. Ciekawy opis. Chyba się skuszę a gdzie można go kupić i w jakiej cenie:) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na siniaki stosuję wyłącznie maści albo czekam, aż same znikną;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo nie wiedziałam o jego istnieniu :), ale z czego piszesz raczej warto go mieć w mieszkaniu, ze względu na jego właściwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd używałam maści z arniki, ale teraz już do niej nie wrócę :)

      Usuń
  5. Gorvita ma bardzo dobre żele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny dla mnie, jestem życiową fajtłapą i siniaki to mój chleb powszedni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie. Ja mam bardzo wrażliwe ciało (skórę?) Jak tylko lekko się uderzę to od razu mam siniaka, więc ten żel byłby dla mnie. Póki co używałam alantanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alantan... coś mi to mówi. Czy to nie jest przypadkiem nieładnie pachnące?

      Usuń
    2. Tak takie smrodkowate z brzydkim kolorem :)

      Usuń
  8. Chyba się skuszę na ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę zrobić wersję eko z arniką, bo obietnice na prawdę kuszą do zakupu, ale niestety ilość i jakość wypełniaczy mnie niestety odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem. Ty jesteś eko dziewczyna :) Czekam aż coś wyczarujesz :)

      Usuń
  10. nigdy nie stosowalam nic z tymi skladnikami :) bede miec na uwadze ich dzialanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam że są takie kremy, na pewno przydałby się bardziej latem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatny żel. Ja dotychczas nie stosowałam takich produktów na siniaki. W ogóle nie przyszło mi to do głowy. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to już tak czasami wnerwiają siniaki... wrr :D

      Usuń
  13. Zdrowotne działanie Arniki górskiej bardzo doceniam. Taki żel to bardzo ciekawa propozycja. Z pewnością warto aby pojawił się w każdym domu. Siniaków się nie uniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hey there :) I like your creative blog :)

    would you follow for follow?

    Visit my Blog





    ✎ Free Blogdesign |Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tendencję do robienia się siniaków :) Z przyjemnością sięgnę po ten żel jak spotkam u siebie w zielarskim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. coś ciekawego ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam jakis ich balsam i bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się, że jest z bursztynem to tak szlachetnie brzmi-D

    OdpowiedzUsuń
  19. O z chęcią bym wypróbowała ten żel na swoje siniaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy na siniaki dzieci też działa?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że nie wysusza skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Firme znam produktu nie ale bym się nim zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: